داعش مقبره حضرت یونس را خراب کرد

داعش مقبره حضرت یونس را خراب کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر   ،  یک منبع امنیتی در عراق به پایگاه خبری المسله گفت : عناصر داعش پیش از این  با حمله به مقبره های حضرت یونس و دانیال، این دو بارگاه را تعطیل کردند و تمام کارکنان حاضر در این اماکن را ربودند.

حمله خمپاره ای داعش به حرم الامامین العسکریین 
این پایگاه خبری افزود :  گروه تروریستی داعش عصر چهارشنبه حرم الامامین العسکریین علیهم السلام در شهر سامرا را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

یک منبع امنیتی عراق در سامرا با اعلام این خبر گفت: دو خمپاره  روز چهارشنبه به سمت حرم مطهر شلیک شد اما این خمپاره ها به نزدیکی حرم اصابت کردند.

داعش مقبره حضرت یونس را خراب کرد

اختلاف بین گروههای تروریستی در موصل 
پایگاه  خبری  المسله  به نقل از یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد : اعضای گروه داعش و گروه موسوم به  ارتش اسلامی در موصل  با یکدیگر درگیر شدند .

درگیری پس از آن آغاز شد که گروه ارتش اسلامی حاضر نشد با ابوبکر البغدادی رهبر گروه  دولت اسلامی  در عراق و شام  بیعت کند .

این خبرگزاری  همچنین افزود :  طرفداران حزب بعث و عناصر مسلح  داعش در شهر موصل به شدت با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و تروریست های داعش عکس های عزت الدوری معاون سابق صدام را در سطح شهر پاره می کنند .

همچنین بسیاری از گروه های مسلح در عراق از بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست گروه داعش که متهم به کشتن هزاران عراقی است خودداری کرده اند. وی خود را خلیفه مسلمین نامیده است .

اعدام  یک خانواده 5 نفره مسیحی در موصل 
عناصر تروریستی داعش همچنین اعضای یک خانواده 5 نفره مسیحی را  به سبب امتناع از قبول توبه در شهر موصل به قتل رساندند.

پس از  تصرف شهر موصل از جانب  عناصر داعش ، شهروندان مسیحی در این شهر با شرایط بسیار خطرناکی مواجه هستند و خانواده های مسیحی به اشکال مختلف در معرض تهدید  قرار دارند .

اعضای  داعش چند روز پیش هم چهار زن مسیحی را در موصل  اعدام کردند .

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند