دارا به ندار باخت

تاريخ : 4 مرداد

دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تیم پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز پیگیری شد تا شاگردان محمود یاوری با ۶ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات شوند.

دارا به ندار باخت, پورتال خبری فرهنگی گهر
به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های پرسپولیس تهران و فجرسپاسی شیراز از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه شنبه برگزارکننده دومین دیدار روز نخست از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند. این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد، در پایان به برتری ۳ بر ۲ تیم فجرسپاسی شیراز انجامید تا این تیم با ۶ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شود.

 

پرسپولیس در این مسابقه شروعی بهتر از میهمان جوان خود داشت و در دقیقه ۱۶ مسابقه به گل اول رسید. امیرحسین فشنگچی تنها دو دقیقه پس از آنکه از گشودن دروازه خالی تیم فجر عاجز مانده بود، گل اول سرخپوشان را در شانزدهمین دقیقه از بازی به ثمر رساند. فشنگچی که علی عسگر را در مصاف تک به تک با دروازه بان فجر همراهی می‌کرد، توپ سرگردان مقابل دروازه فجر را به گل اول سرخپوشان مبدل کرد.

 

بعد از این گل دو تیم صاحب شانس‌ها و موقعیت‌هایی شدند که از آنها بهره لازم را نبردند تا بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس به اتمام برسد.

فجرسپاسی نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کرد و هشت دقیقه پس از آغاز این نیمه توسط عباس محمدرضایی به گل تساوی رسید. او پس از یک و دو با محمدمهدی نظری دروازه شهاب گردان را گشود و بازی را مساوی کرد.

 

پس از این گل پرسپولیس به دنبال زدن گل تساوی بود اما بدون طرح و برنامه که حاصل آن ضدحملات خطرناک تیم جوان فجر بود. فجر که مقابل میهمان تهرانی پا پس نمی‌کشید در دقیقه ۷۵ به یک پنالتی رسید تا از سرخپوشان پیش بیافتد. ضربه پنالتی که محسن بنگر به تیم فجر هدیه کرده بود را رضا حقیقی در دقیقه ۷۶ به گل دوم تیم کم ادعا شیرازی تبدیل کرد و کهکشانی‌ها را یک قدم به شکست نزدیک.

در ادامه تیم پرسپولیس برای زدن گل تساوی به آب و آتش زد اما غافل از ضدحملات تیم شیرازی. در دقیقه ۱+۹۰ محمدمهدی نظری با گذر از سد مدافعان پرسپولیس با گردان تک به تک شد و گل سوم را به ثمر رساند. با این گل کار تیم پرسپولیس یکسره شد و گل دقیقه ۳+۹۰ محمد قاضی تنها شکست سرخپوشان را سبک‌تر کرد. این نخستین شکست تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت “مانوئل ژوزه” پرتغالی بود.

 

قضاوت دیدار پرسپولیس – فجرسپاسی شیراز برعهده سعید بخشی‌زاده بود. او در این بازی به سیدجلال حسینی از تیم پرسپولیس و محمدمهدی نظری از تیم فجر کارت زرد نشان داد.

– برنامه ادامه دیدارهای هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
چهارشنبه – ۴/۵/۹۱
* سایپای البرز – استقلال تهران، ساعت ۲۲، ورزشگاه آزادی تهران
* آلومینیوم هرمزگان – داماش گیلان، ساعت ۲۲، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان، ساعت ۲۲، ورزشگاه تختی اهواز
* ذوب آهن اصفهان – صبای قم، ساعت ۲۲، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* مس کرمان – نفت تهران، ساعت ۲۲، ورزشگاه شهیدباهنر کرمان
* پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز، ساعت ۲۲، ورزشگاه تختی تهران
* ملوان بندرانزلی – صنعت نفت آبادان، ساعت ۲۲، ورزشگاه تختی بندرانزلی

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي