خوشحالی عربستان از درگذشت هادی نوروزی

تاريخ : 11 مهر
به تازگی خبرهایی مبنی بر شادی عربستان سعودی از درگذشت هادی نوروزی شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.
خوشحالی عربستان از درگذشت هادی نوروزی, پورتال خبری فرهنگی گهر
به احتمال زیاد بازی دور رفت پرسپولیس – النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر دارید، همان بازی پرحاشیه ای که سرخ پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی موفق به شکست نماینده فوتبال عربستان سعودی شدند.
در جریان این بازی در طی یک اتفاق کاملاً فوتبالی، زنده یاد هادی نوروزی بر اثر برخوردی که با احمد الفریدی ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه النصر داشت، باعث مصدومیت شدید وی و پاره شدن رباط صلیبی اش شد. امروز که همه ما در سوگ هادی نوروزی هستیم نزدیک یک سال از این بازی میگذرد، ولی گویا این اتفاق برای اعراب سعودی اتفاقی تازه بوده و کینه شان از این اتفاق را بیشتر کرده است.

هواداران النصر عربستان و تیم ملی این کشور با شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، در اقدامی زننده و زشت، در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر شروع به ابراز خوشحالی از مرگ این بازیکن با اخلاق کرده اند و بعضاً به روح پاک او لعنت فرستاده اند. تصاویری که در زیر میبینید گوشه ای قابل پخش از این موج سعودی است که در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است. امیدواریم مسئولین این بی حرمتی ها را، که از جانب رسانه های سعودی هدایت میشود، پیگیری کرده و برخورد کنند تا بیش از این باعث تکدر خاطر هواداران و خانواده هادی نورورزی نشوند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي