خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 25 شهریور

خلاصه برنامه نود دیشب ۲۴ شهریور ۹۳

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۶ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه موفقیت تیم های ملی والیبال و همچنین تیم ملی کشتی فرنگی و بخصوص حمید سوریان را در عرصه جهانی تبریک گفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به پرسپولیس و نحوه برکناری علی دایی از سرمربی گری این تیم اختصاص یافته بود.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

پخش گزیده هایی از دیدار تیم های امید ایران و ویتنام، گزارش ابتدایی این هفته برنامه نود بود.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد کی روش و قرارداد وی گفت: کی روش امرز سه شنبه به ایران می آید و عصر امروز قرارداد وی امضا می شود.

وی ادامه داد: فشاری از سوی مسئولان برای امضای قرارداد با کی روش روی ما نبود و با میل خود و پس از بررسی های لازم کی روش برای هدایت تیم ملی انتخاب شد.

وی در مورد شکست تیم ملی امید مقابل ویتنام گفت: این اولین بازی رسمی تیم ملی امید بود آنها تاکنون بازی رسمی نداشته‌اند. وینگادا تیم را با تلفیقی از نفرات زیر ۲۳ سال و المپیک به میدان فرستاد و باید در آینده و پس از بازی‌های آسیایی شرایط این تیم را بررسی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حذف تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان تیم خوبی داشتیم نمی‌دانم چرا در حذفی نمی‌توانیم تیم را مدیریت کنیم. همیشه این ضربه را خورده‌ایم، همیشه این مشکل را داریم و باید این پاشنه آشیل را برطرف کنیم.

وی در مورد امکانات بد هتل در چین و اعتراض بازیکنان تیم ملی امید خاطرنشان کرد: باید این مسئله را بررسی کنیم. فکر نمی‌کنم اینطور بوده باشد.

گزارشی از دیدار تیم های پدیده – سپاهان و صبا – استقلال خوزستان و مصاحبه ها و حاشیه های مربوط به این دیدارها پخش شد.

گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان با ادبیاتی طنز گونه به تصویر کشیده شد.

گزارش تقویم نود پخش شد.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

گزارشی از دیدار تیم های تراکتورسازی و راه آهن و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به این بازی پخش شد.داوری ۳ دیدار پخش شده توسط میرزابیگی مورد بررسی قرار گرفت.صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال – نفت تهران و ملوان – سایپا و مصاحبه ها و  حاشیه های  این دیدارها در ورزشگاه تختی پخش شد.
گزارشی کامل از تیم فوتبال پرسپولیس و تغییر و تحولات بوجود آمده در این باشگاه پخش گردید که طی آم نظرات مردم نیز در خصوص این تیم و تغییرات صورت گرفته پخش شد.
خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهرخلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر
در بخش انتهایی این گزارش طعنه ای به ثروتمندان جویای شهرت زده شد و عنوان شد که آنها به سرنوشت افرادی مثل رویانیان و شیرینی نیم نگاهی داشته باشند.رحیمی: گودرزی همان ابتدای کار گفت دایی باید برود!/سیاسی گفت دایی باید برکنار شود نه استعفا دهد!!

رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس میهمان برنامه نود بود و اظهار داشت: ما در ابتدای کار ۱۴ میلیارد به بازیکنان بدهکار بودیم. طبق قراردادهای جدید که قرار بود ۳۰ درصد به آنها داده شود باید ۶ میلیارد میدادیم که جمعا ۲۰ میلیارد نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: ۲ هفته پس از گرفتن ابلاغم مخلفت با من شروع شد و به من گفتند علی دایی باید برود!

ما با هر بدبختی که بود تیم را بستیم، اصولا پس از گرفتن حکم شرح وظایف شخص مشخص است. گودرزی در همان ابتدای کار و ۱۰ روز پس از ابلاغم گفت دایی باید برود! من نمیدانم چرا می گویند آقای وزیر از این تغییر و تحولات ناراحت است! از همان ابتدا مشکلات من شروع شد. این روشی که آقایان شروع کردند درست نبود. عزل علی دایی به دلیل بحث های فنی نبود. همان ابتدای کار دایی گفت اگر مرا نخواستید من میروم. دوشنبه آقای خادم قبل از سفر با من و سیاسی جلسه ای داشتند و گفتند اسپانسر پول نشده است و در هر حال قرار شد ما تیم را مدیریت کنیم تا خادم از سفر برگردد.

سه شنبه هفته قبل جلسه اضطراری در باشگاه گرفتند که من جایی بودم و البته می توانستنم بروم ولی حس کردم توطئه ای در کار باشد. سیاسی پس از جلسه با من تماس گرفت که با شما کاری دارم ولی باز هم من نرفتم چون میدانستم توطئه ای است. وقتی چهارشنبه به باشگاه رفتم سیاسی در باشگاه بود و عنوان کرد در جلسه دیروز مصوب شده است دایی برکنار شود و اگر شما هم این را قبول نکنید برکنار می شوید. من به سیاسی گفتم دایی را دعوت کنید وبه وی بگویید تا شاید وی استعفا دهد ولی سیاسی به اتاق دیگری رفت و برگشت و عنوان داشت دایی باید برکنار شود نه اینکه استعفا دهد!

رحیمی در ادامه گفت: با دایی مشکل شخصی پیدا کردند، هیات مدیره باید همراه ما باید ولی از ابتدای فصل هیات مدیره به فکر ضربه زدن به تیم بود!

۲۰ روز پیش دایی در جلسه هیات مدیره گفت: اگر نمیخواهید من باشم تخریب نکنید و بگویید من بروم ولی اعضا عنوان کردند که دایی بماند ولی یک هفته پس از آن خواستار رفتن دایی شدند، اینکه هر روز خواسته ها تغییر کند نشان می دهد خواسته فنی نیست!

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

حمید رضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه بحثی در خصوص برکناری دایی نداشت و هیات مدیره مستقل عمل می کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما با رحیمی مشکلی نداریم و حتی میگفتم رحیمی در برخی بخش ها نیز موفق بود. ما با دایی نیز مشکلی نداشتیم و اکنون هم نداریم!

سیاسی اظهار داشت: دایی در این چند هفته لیگ عملکرد مطلوبی نداشت و امتیاز خوبی بدست نیاورد.

رحیمی در ادامه گفت: شما در جلسه ای که با من و دایی داشتید به دایی گفتید شما تیم را برای قهرمانی در آسیا ببند و بهترین بازیکنان را بیاور ولی وقتی قرار شد بازیکن کاستاریکایی را بیاوریم شما مخالفت کردید و اجازه آوردن این بازیکن را ندادید و چطور از دایی حمایت کردید؟!

در این بخش گزارش کاملی از دیدار تیم های پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان و حاشیه ها و مصاحبه های مربیان و هواداران پخش شد.

سیاسی در ادامه صحبت های خود گفت: این هیات مدیره همراه ترین هیات مدیره با آقای رحیمی بود. ما تنها مشکلی که با رحیمی داشتیم نحوه خرج کردن وی بود. رحیمی عنوان داشت که من به وی گفتم از نظر مالی وی را حمایت می کنم. چند مورد در خصوص اسپانسر ما به مشکل خوردیم که من به شخصه وارد عمل شدم. در مورد جذب بازیکنان هیات مدیره هیچگونه دخالتی نکردیم چرا که تخصصی در این باره نداشتیم. ما از ابتدا با دایی همراه بودیم و اینطور نبود که از ابتدا مخالف وی باشیم و از هفته های چهارم و پنجم به ضعف تیم پی بردیم و این مسئله باعث شد که به فکر برکناری دایی بیافتیم.

وی در مورد زادمهر و استیلی گفت: این دو عضو هیات مدیره فوتبالی هستند و من فکر نمیکنم که این دو نفر مشکلی با دایی داشته باشند هر چنر شما ( فردوسی پور ) این مسئله را عنوان می کنید.

ما در هیات مدیره مشکلی نداشتیم و اینکه رحیمی عنوان می کند با ما در تقابل بود درست نیست.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

رحیمی در ادامه گفت: چک های باشگاه با دو امضا بود، یکی من و یکی شما و اگر مشکلی بود چرا شما چک ها را امضا می کردید؟! مگر قرار نبود تا خادم از سفر برنگشته است شما مصاحبه ای نداشته باشید؟ ولی چرا سه شنبه اعلام جلسه اضطراری کردید؟!

سیاسی اظهار داشت: من یکی از اعضای هیات مدیره هستم و وقتی اعضا تک تک با من تماس می گیرند من مجبورم اعلام جلسه کنم و وزارت ورزش و جوانان هیچگونه دخالتی در این باره نداشت.

سیاسی گفت: اعضای هیات مدیره همه بر این عقیده بودند که این نتایج ضعیف هواداران را مأیوس کرده بود و ما تصمیم گرفتیم دایی را برکنار کنیم. حدود ۲۵ روز پیش دایی به ما گفت اگر مرا نمی خواهید بگویید بروم ولی ما مربی خود را با سه بازی برکنار نمیکنیم و باید به وی فرصت می دادیم.

وی ادامه داد: ما سه شنبه ساعت ۹ شب با درخشان مذاکره کردیم، با مایلی کهن نیز دوشنبه یا سه شنبه ظهر صحبت کردیم. رحیمی در این میان گفت: در این بین عنوان شده میلی کهن مربی اخلاق مداری نبوده و ما در این میان درخشان را انتخاب کردیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: چرا پس از ۵ ماه کارکردن با مدیر عامل یک باشگاه قرارداد نبستید؟! چرا با من قرارداد نبستید؟! نمیخواهم خیلی مسائل را باز کنم چرا که به نفع پرسپولیس نیست!! شما برای من شرط گذاشتید!

سیاسی در این خصوص گفت: آقای رحیمی لطفا اخلاق را رعایت کنید!

رحیمی تاکید کرد: این آقایان با علی دایی مشکل دارند! نمیخواهند دایی باشد و توطئه چیده اند!! آقای گودرزی دو مشکل با من دارد، یکی رفتن دایی بود و دیگری اینکه چرا من از آقای روحانی درخواست کمک کرده ام!

رحیمی اظهار داشت: اگر سه قوه هم دست به دست هم بدهند مشکلات پرسپولیس حل نمی شود! پرسپولیس خیلی مشکل دارد وباید از اینها کمک گرفت.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

سیاسی در خصوص نحوه آمدن رحیمی به عنوان مدیرعامل گفت: رحیمی یکی از گزینه های مدیرعاملی بود و وی با توجه به رزومه ای که داشت به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و سفارش شده شخص خاصی نبود.

وی افزود: من هیچگاه بساز و بفروش نبوده ام و نمی دانم چرا رحیمی از من به عنوان بساز و بفروش نام برد که رحیمی اظهار داشت من از همه عذرخواهی کردم.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه از آغاز برنامه:

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر
گزارشی از دیدار تیم های ذوب آهن – پیکان و فولاد خوزستان – گسترش فولاد و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.
آماری از گلزنان لیگ و برنامه هفته نهم لیگ برتر:
خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر
داوری ۳ دیدار باقیمانده توسط میرزابیگی کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

آماری از مدیران عامل و سرمربیان تاریخ فوتبال پرسپولیس به تصویر کشیده شد:

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر
رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت های خود گفت: من هنوز هم مدیرعامل باشگاهم چرا که هنوز حکم برکناری نگرفته ام!

سیاسی در مورد یک میلیاردی که رحیمی عنوان کرد به باشگاه داده شده است اظهار داشت: باشگاه در یک مقطع یک میلیارد کم آورده بود و من نیز آن مبلغ را فراهم کرده و در اختیار باشگاه قرار دادم و سند و مدارک این پول در باشگاه موجود است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به شما نگفتیم که درخشان سرمربی تیم باشد و شما صاحب اختیار بودید،رحیمی در پاسخ به این صحبت سیاسی گفت: شما مصوبه داشتید که درخشان سرمربی باشد.سیاسی گفت: من پس از برکناری دایی از وی دلجویی کردم و نمیخواستم وی از ما ناراحت باشد چرا که وی اسطوره فوتبال و بزرگ این رشته است. من تا ساعت ۲ بعدازظهر هنوز نمیدانستم شما مدیرعامل باشگاه هستید یا خیر؟! اگر من میدانستم شما استعفا می دهید برنامه ای در خور شان دایی برگزار می کردیم چرا که وی شایسته چنین برنامه ای است و نباید اینگونه برکنار می شد ولی جو خوبی برقرار نشد.

رحیمی در خصوص رفتن خود به امازاده صالح گفت: من به امامزاده صالح رفتم ولی این بحث ارتباطی به بحث علی دایی نبود! من همیشه برای مشورت به امامزاده صالح می روم.

دایی: مگر من با سایت ها سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شدم که با سایت ها برکنار شوم؟!

علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: مگر من با سایت ها سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شدم که با سایت ها برکنار شوم؟! وقتی هنوز هیچ حکم و ابلاغ اخراج و برکناری نداده اند باید در سر تمرین حضور یابم. من در ابتدای صحبت هایم از تمام هواداران پرسپولیس حلالیت بطلبم و از آنها عذرخواهی کنم.

دایی ادامه داد: من به هیچ عنوان از سوی احمدی نژاد مربی تیم ملی نشدم بلکه مرا احمدی نژاد مرا از تیم ملی برداشت! آقای کفاشیان به من پیامک داد و گفت علی آبادی می خواهد با شما صحبت کند و آنها مرا برای مربیگری انتخاب کردند ولی با دستور مستقیم احمدی نژاد پس از بازی با عربستان مرا برکنار شدم!چون به علی دایی گفتند در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد باشم و نرفتم مرا برکنار کردند!

از سیاسی یک سئوال دارم و اینکه آن نفر چه کسی بوده که شما پس از اینکه رحیمی گفته دایی بیاید و شاید استعفا بدهد، آقای سیاسی با چه کسی صحبت کرده که عنوان شده من باید برکنار شوم؟!

سیاسی در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: اینکه شما ساعت ۵ سر تمرین حضور یافتید کار حرفه ای بود و رحیمی باید به شما می گفت که این اتفاق افتاده است که دایی در واکنش به این صحبت ها گفت: من با شما مخالفم چرا که رحیمی که قبول نکرده است مرا برکنار کند باید چه چیزی را به من اعلام کند؟!

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

دایی ادامه داد: تنها کسی که در این مدت مرا حمایت کرد رحیمی بود و اخبار خوبی از باشگاه نمی شنیدیم! دایی گفت: شما پس از مدتی شروع به مصاحبه هایی علیه من کردید و عنوان داشتید طی سه روز آینده سرمربی معرفی می کنیم و این مسائل ادامه یافت. البته من مشکل را از شما نمی دانم و این مشکلات را متوجه افرادی می دانم که شما را در این جایگاه قرار دادند. من با تمام این مشکلات در فصل گذشته عنوان دومی را کسب کردیم که قابل تقدیر بود.

وی خاطرنشان کرد: نتایج امسال را قبول دارم که ضعیف بوده ولی کسب نتایج نیز هزار دلیل دارد.

گزارش نود درجه پخش شد و طی آن به مسائل هفته اخیر فوتبال کشورمان اشاره گردید.

مایلی کهن: آقای رحیمی! سیاسی باید برای صحبت با من از شما اجازه می گرفت؟!

محمد مایلی کهن روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: رحیمی گفت سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است، آقای رحیمی! سیاسی باید برای صحبت با من از شما اجازه می گرفت؟! شما تا بحال سر تمرین تیم خود رفته اید که ببینید سرمربی شما با کت و شلوار سر تمرین می رود؟! من اصلا سیاسی را نمیشناختم! وی برای من پیغام گذاشت و خواست با من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس صحبت کند. من در این باره گفتم برکناری سرمربی درست نیست و شما دارید احساسی رفتار می کنید. من صحبت های خود را با سیاسی کردم!

وی افزود: من مثل خیلی های دیگر نیستم که هر روز یک رنگ باشم و سال های سال پرسپولیسی بوده ام.

شما می گویید وزیر مرا قبول نداشته است، هیات مدیره مرا قبول نداشته است! با این حال شما چرا خواستید بمانید؟! آقای فردوسی پور شما فوتبال را به لجن کشیده اید! مظلوم نمایی نکنید! برای صحبت کردن به من فرصت دهید! من از هیچ چیزی نمی ترسم و سر خود را برای این جوانان و مملکتم می دهم! صحبت های مایلی کهن به جایی رسید که فردوسی پور صحبت های وی را قطع کرد و برنامه با صحبت های دایی ادامه یافت.

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

علی دایی در ادامه صحبت هایش در واکنش به صحبت های مایلی کهن گفت: آقای فردوسی پور من متاسفم که شما اجازه می دهید در برنامه زنده به سادگی به علی دایی و سایرین توهین شود. این آقا حتی یک بار هم نتوانسته در دادگاه از خودش دفاع کند که اینطور صحبت می کند. دایی به سئوال مسابقه پیامکی نیز معترض بود و گفت: شما ۳ گزینه را جمع کردید و مقابل گزینه ۴ قرار داده اید و برای این نظرسنجی بهتر بود گزینه بله و خیر را انتخاب می کردید.

وی همچنین در مورد تمرین روز پنجشنبه که گفته شده دایی به محل تمرین رفته و از ورود وی جلوگیری شده است گفت: من اصلا پنجشنبه سر تمرین نرفتم و درست نیست که ایت صحبت ها بیان شود.

بخشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایرانی خارج از کشور پخش شد که طی آن در خصوص عملکرد جواد نکونام در تیم اوساسونا، بیت آشور، پژمان منتظری، جباری، حسینی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا حقیقی و دانیال داوری در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

دایی در صحبت های پایانی خود از هواداران پرسپولیس خواست دایی را فراموش کرده و بیش از پیش این تیم را حمایت کنند.

در ادامه سیاسی اعلام کرد حکم اخراج رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس را به وی ارائه داده اند که رحیمی این مسئله را تکذیب کرد ولی نکته جالب اینجا بود که فردوسی پور یک کپی از حکم اخراج رحیمی داشت که عنوان کرد به وی ارائه خواهد داد!

خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر
آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:
خلاصه برنامه نود دیشب 24 شهریور 93, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه این هفته نود ساعت ۳ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي