خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 2 شهریور

خلاصه ویژه برنامه نود دوشنبه شب ۲ شهریور ۱۳۹۴

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین گل ماه اختصاص یافته بود.

۱ –
امید ابراهیمی    ۲ – حسن بیت سعید   ۳ – احسان حاج صفی   ۴ – غلامرضا رضایی   ۵ – هادی نوروزی
خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر
گزارش نود درجه پخش شد که طی آن به حواشی دیدار پرسپولیس – ذوب آهن نیز اشاره شده بود.

عادل فردوسی پور درگذشت امیری، خبرنگار فقید ورزشی را به جامعه خبری تسلیت گفت.

گزارشی از آکادمی مهدوی کیا در نروژ پخش شد. قرار شد بخش دوم و مفصل تر این گزارش هفته آبنده در برنامه نود پخش شود.

برنامه نود این هفته دو بار پخش خواهد شد. پنجشنبه شب این هفته پس از دیدار ستارگان جهان و ایران برنامه نود از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران از جمله مرتضی پورعلی گنجی، رضا قوچان نژاد، استیون بیت آشور، کریم انصاری فرد، سردار آزمون پخش شد.

گوشه هایی از دیدار تیم های نفت – ملوان ، پدیده – تراکتورسازی به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

گزارشی از علیرضا جهانبخش و مراسم خداحافظی وی با تیم نایمخن و هواداران این تیم پخش شد که وی طی این گزارش گفت: طی دو سالی که در این تیم بودم خاطرات تلخ و شیرینی دارم و از طرفی خوشحالم که هواداران این تیم مرا دوست دارند و از طرفی از بابت ترک این تیم و هواداران آن ناراحتم.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری ایم هفته برنامه نود بود.
خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر
نصیرزاده داوری دو دیدار پخش شده را مورد بررسی قرار داد.

نکات هفته چهارم لیگ برتر به تصویر کشیده شد.

گزارش تقویم نود پخش شد که طی آن به چند دیدار خاطره انگیز از جمله پرسپولیس – پاس همدان که مرداد ۸۸ انجام شده بود، شاره شد. روز جهانی انسان دوستی هم ۱۹ اگوست است.

فرشید طالبی در گزارش این هفته برای لحظاتی کوتاه به صحبت پرداخت و از خاطرات خود گفت.
خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر
روز جهانی عکاسی، تولد ابن سینا، تولد آلبرتینی و همچنین تولد ابوالقاسم پور نیز در همین هفته است.

همچنین گزارشی از تیم فوتسال پزشکان پخش شد که طی آن پزشکان در تخصص های مختلف از خاطرات ورزشی خود می گفتند.

آمار مسابقه پیامکی:
خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر
گزارشی کامل و مفصل از تیم فوتبال پرسپولیس و حواشی دیدار این تیم مقابل تیم ذوب آهن پخش شد.

در این گزارش مصاحبه ای از سوشا مکانی پخش شد که طی آن به شدت از برنامه نود انتقاد کرد.

همچنین مصاحبه محسن بنگر پس از این دیدار پخش شد که وی در آن به شدت نسبت به داوری فغانی معترض بود. وی انتقاد تندی نسبت به وی داشت و گفت: نمی دانم چرا فردی که لیاقت قضاوت را ندارد محروم نمی کنند؟! اصلا دلیل اخراج من چه بود؟! من پیش از اخراج هیچ اهانتی به داور نکردم ولی پس از اخراج چرا. اگر فغانی شرف دارد بگوید علت اخراج من چه بوده و من چه چیزی به وی گفتم!

گزارشی مفصل از داوری در فوتبال در کشورهای مختلف و مقایسه آن با داوری فوتبال در ایران و همچنین برخوردهای مسئولان و سایرین با داوران پخش شد. طی این گزارش به تفصیل در خصوص فغانی و داوری وی در دیدار پرسپولیس – ذوب آهن و نحوه قضاوت وی بحث شد.

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: من همیشه اعتقاد داشتم و دارم که فغانی بهترین داور جهان است ولی در دیدار مقابل ذوب آهن ، ما را خیلی متضرر کرد.

وی در مورد تبانی فغانی و عمد در اشتباهات داوری گفت: اصلا اعتقادی به این مسئله ندارم و همواره گفته ام اشتباهات عمدی نبوده ولی باید مشکلات برطرف شده و دقت بیشتری صورت گیرد.

خوردبین در مورد محسن بنگر و محرومیت وی اظهار داشت: اینجا قضیه فرق می کند و داور دیدار قبلی ما محروم شده و اشتباه وی محرز شده است.

ذوالفقارنسب پس از تماس تلفنی خوردبین گفت: در قانون رای داور برنمی گردد. در خصوص بازگشت رای معتقدم باید این قانون برای تمام تیم ها یکی باشد.

نکات داوری دیدار پرسپولیس – ذوب آهن از سوی ذوالفقارنسب مورد بررسی قرار گرفت.

پس از داوری این دیدار نصیرزاده و فردوسی پور کمی در مورد قوانین داوری و رأی داوران و بخشش بازیکنان بحث کردند.

فغانی: حاضرم یک سال در لیگ یک قضاوت کنم

علیرضا فغانی داور دیدار پرسپولیس – ذوب آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: متاسفانه برخی کارشناسان برای ما مشکلاتی بوجود می آوردند.

من حاضرم با افتخار به مدت یک سال در لیگ یک قضاوت کنم تا برخی حساسیت ها برطرف شود.

در مورد محسن بنگر نیز باید بگویم، بنگر پس از صحنه هند اخطار نگرفت و پس از ضربه پنالتی دست زد و بعد از آن درباره وجدان و این مسائل صحبت می کرد و من باز هم نادیده گرفتم و پس از آن کارت گرفت. کارت دوم هم بخاطر ضربه با زانو به دروازه بان حریف بود و این اشتباه سهوی نبود و عمدی محسوب می شد و کارت داشت.

این مسائل به همین جا و داوری ختم نمی شود و بطور قطع به فوتبال کشورمان ضربه خواهد زد و این ها بخاطر اظهار نظرهای غیر کارسناسانه افراد مسئول و غیر مسئول است که خواهان رسیدگی به داوری ها هستند.

گزارشی از آنالیز بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن پخش شد که طی آن به نقاط ضعف و قوت سرخپوشان اشاره شده بود.

تصاویری از ترین های هفته به نمایش گذاشته شد.

تیم منتخب هفته:

خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

گزارشی از دیدار تیم های استقلال خوزستان – سایپا پخش شد.

گزارشی از فوتبال اهواز و حاشیه های پیش از دیدار استقلال اهواز – استقلال تهران پخش شد که طی آن هواداران اهوازی از فوتبال این شهر و استان خوزستان سخن گفتند.

همچنین در گزارشی به کمک های پدر مبین میردورقی به باشگاه استقلال خوزستان و فیکس شدن این بازیکن در این تیم اشاره شد که البته در مصاحبه های انجام شده مسئولان استقلال خوزستان، پیوستن مبین میردورقی به این تیم را  مرتبط با کمک های مالی پدر میردورقی نمی دانستند.
بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز گفت: اگر بعد ار ۵، ۶ بازی احساس کند خوزستان بازیکن بهتری دارد، وی را جایگزین میردورقی خواهد کرد.

داوری دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا مورد بررسی قرار گرفت.

نصیرزاده درباره داوری استقلال اهواز و تهران نیز گفت: ضربه پنالتی که برای استقلال گرفته شد اشتباه بود و این خسرو حیدری بود که روی عادل کلاه کج خطا انجام داد. اما در ادامه خراب شدن مدافع استقلال اهواز روی مهاجم استقلال باید خطای پنالتی اعلام می شد که نشد.

گل اول استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید و به نظر آفساید نبود. اخراج بازیکن استقلال اهواز اشتباه بود و بازیکن دیگری روی پروپچیچ خطا انجام داد و باید کارت دریافت می کرد.

گل دوم استقلال هم به دلیل اینکه حنیف عمران زاده با زانو به صورت دروازه بان ضربه زد مردود بود.

گوشه هایی از دیدار تیم های سپاهان – فولاد خوزستان به همراه صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال به تصویر کشیده شده بود.

آنالیز بازی سپاهان مقابل فولاد خوزستان پخش شد که طی آن نقاط ضعف و قوت این تیم مورد بررسی قرار گرفته بود.

فردوسی پور نوضیحات کوتاهی در مورد پولشویی داد و در ادامه صحبت های وی ذوالفقارنسب درباره پولشویی در فوتبال برزیل صحبت کرد.

تصاویری از دیدار تیم های راه آهن – صبای قم و گسترش فولاد – سیاه جامگان به همراه صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این گزارش مصاحبه ای از رسول خطببی پخش شد که وی نسبت به برخی مسائل معترض بود.

مصاحبه ای از روبرتو کارلوس بازیکن تیم ستارگان جهان پخش شد که وی طی آن از حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت خیلی خوشحال است که از نزدیک با فرهنگ ایران آشنا می شود.

داوری دیدارهای باقیمانده لیگ توسط نصیرزاده مورد بررسی قرار گرفت.

عباسی: دستیاری آتیلا حجازی در سیاه جامگان صحت ندارد

محمد رضا عباسی مدیر عامل سیاه جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: در حال حاضر رمضانی تا بازی بعدی سرمربی تیم است و پس از آن سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

اردشیر میردورقی: حتی یک هزار تومانی هم به باشگاه استقلال اهواز کمک نکرده ام!

اردشیر میردورقی، پدر مبین میردورقی روی خط تلفنی برنامه آمد و با ادبیاتی خاص از برنامه نود انتقاد شدیدی کرد و گفت: من حتی یک هزار تومانی به باشگاه استقلال اهواز کمک نکرده ام ولی شما در برنامه خودتان خلاف این را اعلام کردید! ولی چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد.

در پایان برنامه، گل هادی نوروزی با ۶۰ درصد آرا به عنوان بهترین گل ماه شناخته شد.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

خلاصه برنامه نود دوشنبه 2 شهریور, پورتال خبری فرهنگی گهر

دانلود کامل برنامه ۹۰ نود ۲ شهریور ۹۴با لینک مستقیم – آیرو …۳ hours ago – دانلود برنامه ۹۰ هفته چهارم لیگ پانزدهم – ۲شهریور ۹۴. Clip4U.Org Navad دانلود خلاصه برنامه نود ۹۰ ۱۷ آذر ۹۳. دانلود برنامه ۹۰ هفته ۴ لیگ پانزدهم با دو  …برنامه نود | ورزش ۳هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت ۱۳۹۴/۰۵/۲۷. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس … مروری بر آخرین برنامه نودلیگ چهاردهم ۱۳۹۴/۰۳/۱۲برنامه نود درحالی بعد از مشخص  …خلاصه بازی: فیورنتینا ۲-۰ میلان – تی نیوززمان دریافت خبر : دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۸. Your browser … منبع خبر ( برنامه نود ) است و جستجوگر هوشمند تی نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.دانلود کامل برنامه ۹۰ نود ۲ شهریور ۹۴با لینک مستقیم

– دانلود برنامه ۹۰ هفته چهارم لیگ پانزدهم – ۲شهریور ۹۴. Clip4U.Org Navad دانلود خلاصه برنامه نود ۹۰ ۱۷ آذر ۹۳. دانلود برنامه ۹۰ هفته ۴ لیگ پانزدهم با دودانلود آهنگ با لینک مستقیم: آیرو موزیک |پرتال دانلود فیلم با ..خلاصه داستان: داستان فیلم در مورد یک زن میانسال می باشد که از همسر خود جدا شده است و با یک خواننده … دانلود کامل برنامه ۹۰ نود ۲ شهریور ۹۴با لینک مستقیم.خلاصه برنامه نود ديشب + تصاوير – شما نیوز 

May 18, 2015 – امروز ۲ شهریور ۱۳۹۴ ۲۴اوت۲۰۱۵ ساعت ۱۴:۴۱:۲۶ … شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب از شبکه سوم  \

مطلب سرآپدیت آنلاین نود ۳۲ سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ آپدیت آفلاین nod32 روز سه شنبه ۳ شهریور … nod32 سه شنبه ۲ شهریور ۹۴ آپدیت nod32 سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ آپدیت نود ۳۲ ۹۴/۰۵/۳ … TVRip حجم کم دانلود برنامه ستاره ۲۰ دانلود برنامه ستاره ۲۰ با حجم کم دانلود … نتیجه نهایی و دانلود خلاصه بازی ملوان گسترش فولاد سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ …دانلود برنامه نود ۹۰ تاریخ ۱۹ مرداد سال Aug 10, 2015 – دانلود برنامه نود ۹۰ تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۳۹۴,دانلود رایگان برنامه تلویزیونی نود روز ۱۹ مرداد ۹۴ کامل,دانلود خلاصه برنامه نود ۹۰ شب گذشته نوزده تا بخش اول صحبت های رحیمی (نود ۲۴ شهریور). ۱۳۴۴۵ … نظر*. ایمان ۰۱:۲۶ ۲۵.شهریور.۱۳۹۳. واقعا تیم ….۱۵ ساعت پیش. خلاصه و حواشی ملوان ۲-۰ استقلال اهواز (نود ۲۶ مرداد)  …

برنامه نودسایت رسمی برنامه نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار مسابقات فوتبال، … ۷ روز پیش خلاصه-و-حواشی-ملوان-۲-۰-استقلال-اهواز- … سه شنبه ۳ شهریور.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي