خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 5 آبان

برنامه نود این هفته ، ۴ آبان ۹۴ تحت تاثیر برد دو تیم سرخابی قبل از دربی قرار گرفت

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس اختصاص یافته بود.

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ابتدای برنامه صحنه های زیبایی از هفته نهم لیگ برتر پخش شد.

گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات هفته نهم لیگ برتر بصورت طنز به نمایش درآمده بود.

گزارشی از دیدار تیم های نفت – راه آهن در هفته نهم لیگ برتر به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

گزارشی از ترین های هفته نهم لیگ پخش شد.

صحنه هایی از دیدار تیم های سیاه جامگان – پرسپولیس و صبا – فولاد به همراه مصاحبه های مربیان و بازیکنان تیم ها ارائه شد.

میرزابیگی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

میرزابیگی درباره بازی سیاه جامگان و پرسپولیس گفت: در صحنه سرنگونی طارمی هیچ برخوردی انجام نشد و اگر هم برخوردی هست خود طارمی پایش را گیر انداخته و پنالتی نبود، کارت زرد او هم درست بود. گل سیاه جامگان هم مشکوک بود به این که پرتاب اوت به اشتباه به نفع سیاه جامگان اعلام شده و توپ به سر بازیکن سیاه جامگان برخورد کرده که تشخیصش ممکن نبود.

میرزابیگی درباره مسابقه صبا – فولاد گفت: بازیکن فولاد برای خطای کف پا روی آرام طبع باید کارت زرد دریافت می کرد و  کارت قرمز هم نیازی نداشت. زمین خوردن بازیکن فولاد در محوطه جریمه صبا هم برخورد طبیعی بوده و و ادامه بازی صحیح بود.

کارشناس برنامه نود درباره مسابقه استقلال تهران و خوزستان گفت: در دقایق آخر مسابقه بازیکن استقلال در محوطه جریمه با دست شکم بازیکن استقلال خوزستان را گرفت و باید یک ضربه پنالتی برای استقلال خوزستان اعلام می شد که نشد.

گزارشی از دیدار استقلال خوزستان و استقلال اهواز پخش شد.

آنالیز عملکرد استقلال و پرسپولیس پیش از دربی ۸۱ پخش شد.

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارشی از آمار و ارقام دربی ارائه و به تصویر کشیده شد.

گوشه هایی از دیدار تیم های تراکتورسازی – سایپا، ملوان – سپاهان، ذوب آهن – گسترش فولاد و استقلال اهواز – پدیده به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

شهرام سبزی اظهار کرد: پرسپولیس در این مدت حدود هفت مدیرعامل عوض کرده است ولی دریغ از یک کاری که برایمان انجام داده باشند. قرار بود آقای انصاریفرد سال ۸۴ طلب پدرم که حدود ۵۰ میلیون تومان بود را بدهد که این اتفاق رخ نداد.

وی درباره کمک محمد رویانیان تصریح کرد: رویانیان واقعا دوست داشت حرکتی انجام بدهد. ایشان یک روز آمد یک کلیدی را نشان داد و عکس گرفت و خانه‌ای به ما داده شد ولی همه اینها در حد حرف و حدود ۷، ۸ ماه بود. بعد از مدتی، یک نفر زنگ زد و خودش را صاحبخانه معرفی کرد. او صحبتهایی کرد و ما گفتیم بهتر است اسباب و اثاثیه را جمع کنیم و برویم. واقعا در شان ما نبود که مدام تماس بگیرند و بگویند وسایلمان را جمع کنیم.

سبزی ادامه داد: خواهش می‌کنم خانواده هادی نوروزی را له نکنند. یک زمانی آبروی مرا برده بودند. من حتی نمی‌توانستم به دانشگاه بروم چون می‌گفتند خانواده سبزی نیاز به کمک نقدی و غیر نقدی دارد. الان هانی نوروزی را با خودشان به این ورزشگاه و آن ورزشگاه می‌برند. با این کار این بچه احساس نا امنی می‌کند. اینها کار قشنگی نیست.

در گزارش تقویم نود این هفته آشتی کنان سوری علی دایی و علی کریمی در سال ۸۷، ۴ آبان ۱۳۲۶ اولین گل تاریخ فوتبال ایران در شکست سه بر یک برابر ترکیه توسط امیر مسعود برومند، روز جهانی تصویربرداری با تلفن همراه، صعود سپاهان و ذوب آهن به فینال رقابت های باشگاه های آسیا در سال های ۸۶ و ۸۹ و … از جمله بخش های تقویم این هفته بود.

گزارش از نود تا نود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان اشاره کرده بود.

آنالیزی از عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی پخش شد که طی آن نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی مورد بررسی قرار گرفت.

پرونده دیدارهای هفته نهم لیگ برتر بسته شد.

گزارشی از دیدار تیم های سپاهان و استقلال در هفته دهم لیگ به همراه حواشی و مصاحبه های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت که میرزابیگی درباره بازی استقلال اهواز و پدیده گفت: یک پنالتی برای پدیده باید اعلام می شد و مدافع بی احتیاطی کرد که نشد. کرنر منجر به گل پدیده هم کرنر نبود. پنالتی استقلال اهواز درست بود و توپ در حالی به دست مدافع پدیده خورد که در حالت طبیعی نبود.

کارشناس داوری نود درباره مسابقه ذوب آهن – گسترش فولاد گفت: حسینی در محوطه جریمه توسط مرتضی اسدی شارژ شد و یک پنالتی برای ذوب آهن اعلام نشد.

عملکرد لژیونرهای ایرانی در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد وضعیت سپاهان مسائلی را مطرح کرد.

وی گفت: ما این فصل را با ۱۸ بازیکن شروع کردیم ولی پریرا، پادوانی، حاج صفی و نویدکیا را در ادامه از دست دادیم. متاسفانه مشکلات ما را هیچ تیمی نداشته است. ما روی این بازیکنان حساب کرده بودیم. در پنج هفته اول، ۱۳ امتیاز گرفتیم ولی هیچکس از ما تشکر نکرد اما وقتی از پنج بازی دوم سه امتیاز گرفتیم، توهین ها شروع شد.

وی تصریح کرد: فکر می کردم بعضی هواداران سپاهان حرفه ای هستند ولی می بینم تنها چیزی که به آن توجه ندارند، بحث حرفه ای است.

سرمربی سپاهان درباره اینکه به محرم نویدکیا بعد از چندهفته بازی داده است و با این کار به خودش ضربه زده است، گفت: از نیامدن محرم به نوبه خودش تیم ما لطمه دید. من با محرم صحبت کردم. او گفت که کما بیش تمرین داشتم. ما هم او را تحت اختیار مربی بدنساز قرار دادیم.

وی با بیان اینکه مورد حمایت باشگاه قرار دارد، خاطرنشان کرد: با همه مشکلات و کمبودها به تیم سپاهان امیدوارم. تیمهای مدعی قهرمانی فصل گذشته هنوز پایین تر از ما هستند. اینکه بعضی هواداران دنبال چه هستند، برایم جای سئوال دارد. شکست و پیروزی به ما می آموزد که چه کسی دوست است و چه کسی دشمن.

پس از صحبت های فرکی تصاویری از دیدار تیم های پرسپولیس – ملوان به همراه حاشیه ها و صحبت های مربیان و بازیکنان پخش شد.

حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد صحبت های کی روش صحبت هایی را مطرح کرد.

وی گفت: دلیل استعفای کمیته اخلاق عدم اجرای رأی خانبان بوده که به هر نحوی کفاشیان و یا کی‌روش نگذاشتند این حکم اجرایی شود.

وی ادامه داد: کی‌روش درباره پرونده آل‌شبورت کار غیراخلاقی انجام داده و در متن قرارداد ایشان آمده که باید از فدراسیون پیروی و تبعیت کند و اگر فدراسیون فوتبال با اسپانسری قرارداد بست سرمربی و تیمش هم باید از آن اسپانسر استفاده کند اما وقتی موضوع رسانه‌ای شد ایشان بیانیه دادند.

آبانگاه افزود: کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ما اگر الان حرف بزنیم می‌گویند که نزدیک بازی گوام است و یا بازی هند و یا بازی عمان و ما باید به این پرونده رسیدگی می‌کردیم. آقای کی‌روش اگر می‌خواهد آمار بگیرد از اقای مارکار آقاجانیان آمار بگیرد که شاگرد من بوده است.

دبیر سابق کمیته اخلاr در پایان گفت: آقای کی‌روش به امام حسین اشاره داشتند و من باید بگویم دلیل قیام امام حسین و حضرت مسیح مقابله با ظلم و جور و مردم‌کشی بوده و من به کی‌روش پیشنهاد می‌کنم که یک کتاب در این باره بخواند.

پس از صحبت های آبانگاه کی روش برای پاسخگویی به گفته های وی ارتباط تلفنی با برنامه برقرار کرد و اظهار داشت:  بسیار شفاف است که آقای آبانگاه به نمایندگی از فردی این قضیه را دنبال می‌کند و در درجه دوم ایشان اطلاع خاصی ازاین صحبت‌هایی که انجام می‌دهد ندارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بنده کاملاً آزاد هستم و هرگونه اسپانسری را که می‌خواهم می‌توانم لباسش را بر تن کنم و هیچ شرکتی این حق را ندارد و به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست. حق تصویر من به هیچ عنوان انحصاری نبوده و در آخر هم تأکید می‌کنم رئیس من فدراسیون است و تمام این صحبت‌ها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود. اگر هم لازم باشد در آینده شفافیت بیشتری را ارائه می‌کنم.

کی روش افزود: دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبت‌هایی که امشب مطرح کردند بسیار مشکوک است که به نمایندگی از چه شخص و نماینده‌ای این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. این شخص کسی است که پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

وی در واکنش به این سؤال که آیا این فرد از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون است گفت:‌ آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

علی حنطه سرمربی استقلال اهواز روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: وقتی این تیم را تحویل گرفتم از لحاظ روحی و روانی خیلی وضعیت بدی داشت. من ساعت ۱۲ شب یکشنبه بازیکنان را جمع کردم و تلاش کردم شرایط روحی و روانی تیم را بهبود بخشم. تاکنون یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون خرج تیم ما شده است که اردوها و بازی با ملوان به تنهایی بیش از ۳۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

حنطه گفت: این تیم مشکلات عجیبی دارد و به من اس ام اس میزنند و می گویند اگر فلان بازیکن بازی نکند مراقب پستت باش ، یا زمانی که در خیابان راه می روی مراقب خودت باش.

حنطه در پایان در پاسخ به این که آیا استقلال اهواز در لیگ می ماند گفت: اگر مشکل روانی بچه ها را حل کنم و آنها را به تمرین برگردانم و یک مقدار کمی پول به  آنها پرداخت شود مطمئن باشید این تیم برمی گردد و در لیگ خواهد ماند.

صحبت های حنطه نیمه تمام ماند و برنامه این هفته نود ساعت ۱:۵۰ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

آمار سئوال مسابقه پیامکی این هفته:

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود ، دوشنبه 4 آبان 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي