خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیا با سه پیشنهاد پرسپولیس برای هامبورگ

تاريخ : 5 اردیبهشت

ورزش ایرانی: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه خداحافظی باشکوهی برای مهدوی‌کیا داشته باشیم ۳ پیشنهاد را به هامبورگی‌ها خواهیم داد.

خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیا با سه پیشنهاد پرسپولیس برای هامبورگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا گفت: ابتدا باید این را اعلام کنم که مهدوی‌کیا در بازی مقابل سپاهان آخرین بازی رسمی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام می‌دهد اما اگر شرایط مهیا شد تا با هامبورگ بازی کردیم این بازی خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال است.

وی افزود: با توجه به سیاست های رویانیان سه پیشنهاد را به هامبورگی‌ها داده ایم چون معتقد است باید شان مهدوی کیا حفظ شود. اول اینکه بازی خداحافظی رفت و برگشت برگزار شود و در غیر این صورت در حالت دوم و سوم بازی در تهران با آلمان برگزار شود.

قدوسی ادامه داد: اگر برگزاری این بازی مهیا شود، تمام درآمدهای آن صرف موسسه خیریه کودکان که زیر نظر باشگاه پرسپولیس است اهدا خواهد شد. خوشبختانه توافقاتی با صندوق حمایت از قهرمانان نیز داشته‌ایم تا یک بازی در شان مهدوی کیا برگزار شود البته اگر میزبان هامبورگی‌ها هم باشیم هیچ هزینه‌ای را با توجه به تعامل با صندوق حمایت از قهرمانان پرداخت نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مذاکرات با هامبورگ بعد از جلسه رویانیان با مهدوی کیا رسمی خواهد شود.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي