خداحافظی الهام چرخنده با دنیای مجازی

خداحافظی الهام چرخنده با دنیای مجازی

خداحافظی الهام چرخنده با دنیای مجازی, پورتال خبری فرهنگی گهر
خداحافظی الهام چرخنده با دنیای مجازی

به گزارش آسمونی الهام چرخنده که چند روزی است در بیمارستان بستری است گفت: امروز مردم من را به واسطه کار بازیگری ام نمی شناسند. یک آدم مشهور مثل هنرمند و فوتبالیست و سیاست مدارفقط به اندازه دو دقیقه جذاب است. ما بقی بازتاب آن چیزی است که در فکرش می چرخد. به قول شهید چمران یک شمع نمی تواند تمام دنیا را روشن کند اما می تواند تفاوت روشنایی و تاریکی را نشان دهد.

وی خطاب به منتقدانش یادآور شد: من هیچ چیزی ندارم که بگویم ننگ زندگی ام است؛ فقط می توانم به بخش هایی از زندگی ام افتخار نکنم. اما چون همیشه قلبم تقوا داشت امروز ظاهرم را شبیه قلبم کرده ام. رکن اول تقوا حجاب است و من از این مساله یک مدت کوتاهی غافل شدم. اما خوشحالم که دوباره سمت حجاب عزیز مادرم و خانواده ام برگشتم.

این بازیگر درباره گرایش های جدیدی که پیدا کرده توضیح داد: من از خانواده سینما به یک خانواده بزرگتر رسیدم. آن هم دل مردم مذهبی و ولایی و عاشق و دیندار است. حرفه من سینمای دینی و انقلابی است. این حوزه نه تنها حرفه من بلکه عشق و هدف من است. ای کاش می شد بچه ها را نسبت به تفکر کثیف غرب بیشتر آگاه کنیم. دیگر جنگ آنها توپ و تفنگ نیست. آنها در جبهه جنگ نرم به باورهای ما می تازند.

وی خطاب به همکاران سینماگرش با لحنی کنایه آمیز گفت: من حالم خوب است و بیشتر از این خودتان را به زحمت نیندازید. بیشتر از این برای من سیل دعای مردم اهمیت دارد که دعایشان خالص است.

بازیگر سریال آوای باران در پایان تاکید کرد: الهام چرخنده و الهام چرخنده ها همچنان در هر شرایطی سرباز محکم جبهه جنگ نرم و جبهه مقاومت هستند. ما جانمان را در مسیر انقلاب و تبیین دین خواهیم داد.

گفتنی است چرخنده مشغول ساخت فیلمی مستند درباره شهداست و طرحی در حال اجرا دارد که دختران داوطلب برای داشتن حجاب برتر را یاری می کند. در این مستند فیلمی پخش شد که چرخنده را در دانشگاه ارومیه نشان می داد و دختری در حضور وی برای اولین بار چادر بر سر می کرد.

خداحافظی الهام چرخنده با دنیای مجازی

الهام چرخنده در آخرین پست اینستاگرامی اش اعلام کرد که برای همیشه از این فضای مجازی می رود.

اینستاگرام چرخنده در این مدت حسابی فعال بود و او درباره بسیاری از رخدادهای جامعه در آنجا یادداشت منتشر می کرد که بازتاب های فراوانی داشت. چرخنده در این مدت گویا فشارهای زیادی را متحمل شده است، فشارهایی که بنا برگفته نزدیکانش کار وی را به بیمارستان و بستری شدن نیز کشاند، حالا و پس از بهبود، این نخستین یادداشت وی در این شبکه اجتماعی است که البته خبر از رفتن می دهد.

الهام چرخنده با انتشار تصویری از یک غروب غم انگیز، نوشت:

«سلام …و برای همیشه خدا نگهدار .. . . این پست مخصوص دشمنان اسلام نیست … . فقط مخصوص دوستان و ظاهرا همراهانه که مدعی این بودند که الهام چرخنده ریا کار ترینه …من از تنها امید ارتباطم با مردم هم گذشتم …گوشه ایی از این شهر زندگی میکنم ..با قدرت و زهرایی …من مسیر خودمو میرم شماها هم مسیر خودتون رو برید …خواهیم دید چه کسی زودتر به خدا خواهد رسید … . چشم و دست و دل ماست که دشمن ماست …اگه نه خنجر دوست که تو تاریکی به پشتت میشینه سنتی دیرینه !!!! . از همتون برای حمایتت هاتون از یک باور ممنونم … . یا علی یک شعار نیست داداش ؛ بلکه یک باوره …! قلبم براتون تنگ میشه …الهام»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. زهرا says:

    خدا حفظت کنه.این یعنی عاقبت به خیری