خبر آتش گرفتن پردیس سینمایی ملت

خبر آتش گرفتن پردیس سینمایی ملت

 

خبر آتش گرفتن پردیس سینمایی ملت
عضو شورای شهر تهران در صحن علنی امروز اعلام کرد دیشب در پردیس سینمایی ملت، واقع در پارک ملت در شمال تهران، آتش سوزی اتفاق افتاده ولی هیچ هشداردهنده ای، حریق را اعلام نکرده است.

به گزارش گهر به نقل از خبرآنلاین،عضو شورای شهر تهران در صحن علنی امروز اعلام کرد دیشب در پردیس سینمایی ملت، واقع در پارک ملت در شمال تهران، آتش سوزی اتفاق افتاده ولی هیچ هشداردهنده ای، حریق را اعلام نکرده است. معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی و سلامت شورای شهر تهران در صحن علنی این شورا، اعلام کرد دیشب آتش سوزی در پردیس سینمایی ملت اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: اگر در سینمایی که 30 سال پیش ساخته شده باشد، این اتفاق بیفتد، دلایل خود را دارد، ولی حریق در شرایطی در این پردیس سینمایی اتفاق افتاده که در مسیر راه پله ها هیچ هشدار دهنده ای نصب نشده است.

آباد گفت: در هر 4 سالن نمایش، فیلم در حال اکران بوده است ولی بدون هیچ هشداردهنده یا اعلام دود، این اتفاق افتاده و تماشاچیان مطلع نشده اند تا زمانی که این دود به محل اجرای نمایش می آید.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: هر چند آتش نشانی به موقع حضور می یابد و سالنها تخلیه می شود ولی جای تاسف دارد چطور امکان دارد با توجه به اینکه در برنامه دوم توسعه شهر و درتمام قوانین تاکید داریم پایان کار صادر شده، سالنها بدون سیستم اطفای حریق کار می کنند.مردم در مکانهای عمومی با علم بر اینکه این مکانها ایمن هستند حضور می یابند. از آتش نشانی می خواهیم نسبت به کنترل هایی که دارند، دقت بیشتری داشته باشند.

جلسه غیرقانونی است!؟

در صحن علنی شورای شهر، چند دقیقه ای، جلسه به تشنج کشیده شد. یکی از اعضای شورای شهر در تذکری اعلام کرد طبق قانون در جلسات بررسی بودجه، شهردار باید حضور داشته باشد و بدون حضور شهردار جلسه غیرقانونی است و من در جلسه غیرقانونی نمی نشینم.

این تذکر احمد حکیمی پور، با واکنش مهدی چمران مواجه شد واو گفت: ما 12 سال است این کار را می کنیم و پارسال هم بود ولی شما چیزی نگفتید. تا ما آمدیم، جلسه غیرقانونی شد؟

با این سخنان حکیمی پور از جا برخاست و به نشانه اعتراض، صحن جلسه را ترک کرد که بلافاصله برخی از اعضای شورای شهر از جمله محمد حقانی و احمددنیامالی برای بازگرداندن او به طرف حکیمی پور رفتند. پس از لحظاتی حکیمی پور، صحن علنی را ترک کرد و از شورای شهر خارج شد.

او پس از چند دقیقه حضور در سالن انتظار شورا، در معیت برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله ابوالفضل قناعی، احمد دنیامالی و محمد حقانی به شورا بازگشت.

حکیمی پور در پاسخ به این سوال که آیا قانع شدید که جلسه قانونی است که بازمی گردید، گفت: قانع نشدم و معتقدم جلسه غیرقانونی است ولی به احترام دوستان اعضا برگشتم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه