خانه دو طبقه یک متکدی

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 15 آذر

خانه دو طبقه یک متکدی

خانه دو طبقه یک متکدی, پورتال خبری فرهنگی گهر

خانه دو طبقه یک متکدی

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران گفت: جمع‌آوری یک متکدی با داشتن خانه دو طبقه و پیکان وانت صفر، در ساری نشان می‌دهد که عده‌ای به صورت حرفه‌ای به تکدی‌گری می‌پردازند.

علی شادمان پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز ساماندهی متکدیان مرکز و شرق مازندران، اظهار داشت: مازندران، استان گردشگرپذیر است و پدیده تکدی‌گری که باعث خدشه‌دار شدن چهره شهرها می‌شود را باید به صفر، نزدیک کرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و فعالیت مرکز ساماندهی متکدیان، واگذاری امور مردم به خود مردم است، افزود: نقش مردم در این بخش هویداست. این مسئول با اشاره به اینکه بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شهرداری ساری و … همکاری خوبی با مرکز ساماندهی متکدیان مرکز و شرق مازندران دارند، یادآورشد:‌ با وجود فعالیت مناسب این مرکز اما قوانین موجود، متناسب با جرم و پیشگیری نیست.

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی در حوزه ساماندهی متکدیان بر عهده شهرداری‌ها است، گفت:‌ شهرداری‌ها متناسب با سهم خود، در تصویب بودجه برای حمایت از مرکز ساماندهی متکدیان مرکز و شرق مازندران، اقدام کنند چرا که متکدیان حداقل ۱۰ شهرستان، در شهرستان ساری حضور یافته و تکدی‌گری می‌کنند.

شادمان یادآورشد: جمع‌آوری یک متکدی با داشتن خانه دو طبقه و پیکان وانت صفر در ساری نشان می‌دهد که عده‌ای به صورت حرفه‌ای به تکدی‌گری می‌پردازند. در ادامه این نشست جواد واحدی فرماندار ساری با اشاره به اینکه اغلب متکدیانی که در شهر جمع‌آوری می‌شوند مدرک شناسایی ندارند، اظهار داشت:‌ دستگاه قضایی شعبه خاصی را برای رسیدگی به وضعیت این افراد، در نظر بگیرد تا مشمول اطاله نشود.

واحدی با بیان اینکه تعدادی از متکدیان، تکرار جرم دارند که به شیوه دیگری باید با آنها برخورد شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ارائه خدمات بهداشتی به  کارکنان مرکز ساماندهی متکدیان، ورود پیدا کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي