خانمی که معاون دکتر حسن روحانی شد / عکس

با انتصاب خانم خانم شهیندخت مولاوردی به عنوان معاون دکتر حسن روحانی رییس جمهور در امور زنان و خانواده ، یک زن دیگر به کابینه دکتر روحانی پیوست تا نام شهیندخت مولاوردی پس از الهام امین زاده و معصومه ابتکار، به عنوان سومین زن عضو در هیئت دولت ثبت شود.

 

خانمی که معاون دکتر حسن روحانی شد / عکس
با وجود گذشت 2 ماه از آغاز رسمی دولت یازدهم و مشخص شدن بسیاری از معاونان و مشاوران این کابینه، معاون امور زنان و خانواده تا دیروز عصر اعلام نشده بود تا اینکه بالاخره دکتر روحانی در حکمی شهیندخت مولاوردی را به این سمت منصوب کرد.سمتی که پیش از این و در دولت دهم ، در اختیار مریم مجتهد زاده بود.

در متن این حکم آمده است:
سرکار خانم شهیندخت مولاوردی
به استناد اصل 124 قانون اساسی و نظر به تجارب ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده برمی‌گزینم.
امی است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌ مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

بیوگرافی کوتاه خانم مولاوردی
خانم مولاوردی به عنوان یکی از فعالان حقوق زنان، شناخته می شود. او که متولد یک آبان ۱۳۴۴ در خوی است، در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی مدرک کارشناسی گرفته و تحصیلاتش را در رشته حقوق بین الملل و در دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داده است. در کارنامه کاری و اجتماعی او عناوینی چون پژوهشگر و فعال امور زنان، دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان و مسئول کمیته حقوقی ائتلاف اسلامی زنان دیده می شود.
موضوع پایان نامه اش در دوره کارشناشی ارشد، باعث شده تا مولاوردی بیش از حقوق بین الملل،در مربوط به زنان فعالیت کند. او می گوید: انتخاب موضوع مرتبط با مسایل زنان – بررسی اقدامات بین المللی مقابله با خشونت علیه زنان – برای پایان نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی افق جدیدی پیش رویم گشود و با آن پا در وادی بی انتهایی نهادم که پشت سرگذاشتن آن جز با پایان عمر میسر نیست. درواقع قریب یک دهه قدم و قلم زدن در این وادی چنان نگاه و زاویه دیدی به من بخشید که دیگر به راحتی نمی توانم خود را از بند آن برهانم و زین پس این نگاه همیشه و همه جا با من است و همراهیم می کند.

منبع:پارس ناز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه