خانزاده به همراه مسی عکس گرفتند

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 8 تیر

خانزاده به همراه مسی عکس گرفتند

خانزاده به همراه مسی عکس گرفتند, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمدرضا خانزاده در خصوص حضورش در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل، گفت: با اينکه من در اين جام بازي نکردم اما همه چيز خوب و عالي بود و براي من که بازيکني جوان هستم يک تجربه‌اي مهم به حساب مي ‌آمد و ديدم که فوتبال روز دنيا کجاست و ما کجاييم. فقط مي‌توانم بگويم که از نظر فوتبال بسيار عقب‌تر از جهان هستيم و شايد اگر کي‌روش نبود ۱۰ درصد اين نتيجه‌اي هم که گرفتيم نمي‌گرفتيم. ما بازي‌هاي قابل قبولي کرديم و در دنيا هم بازي‌‌هايمان بازتاب داشت و اميدوارم که مسئولان زحمات کي‌روش را ببينند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خودم خيلي دوست داشتم که در اين جام بازي کنم اما همين که در برزيل حاضر بودم براي فرصت خوبي است چرا که فرصت نشد که حتي خيلي از بازيکنان بازي کنند اما ما در اين بازي‌ها سرافراز بوديم.

بازيکن جوان تيم ملي فوتبال کشورمان در ادامه افزود: از همه جاي دنيا بر روي بازي‌هاي جام جهاني زوم هستند و بهترين‌ها فوتبال به اين مسابقات مي‌آيند که فکر مي‌کنم تجربه حضورم در برزيل در آينده فوتبالي‌ام بسيار مؤثر خواهد بود.

خانزاده درباره مشکلاتي که بر سر تمديد قرارداد کي‌روش وجود دارد، اظهار داشت: اگر من مسئول فوتبال بودم حتي از پول جيب خودم هم براي تمديد قرارداد کي‌روش هزينه مي‌کردم چرا که وضعيت فني او مشخص است و مربي که در منچسريونايتد، رئال مادريد و تيم ملي پرتغال فعاليت کرده مشخص است که چه جايگاهي دارد.واقعا خدا ما را دوست داشت که کي‌روش را بر سر راه ما قرار داد. او به جز نکات فني از نظر شخصيتي هم به گونه‌اي بود که همه شيفته خصوصيت اخلاقي او بودند به طوري که بعد از بازي با بوسني وقتي از خاطرات کارش با ما صحبت مي‌کرد همه بازيکنان گريه مي‌کردند.

بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس که نيم فصل به صورت غرضي در ذوب‌آهن بازي مي‌کرد درباره وضعيتش در ليگ برتر چهاردهم خاطرنشان کرد: من از روزي که به پرسپوليس آمدم به عشق اين تيم و مثل بعضي از بازيکنان نيستم که يک روز عدد ۴ را نشان دهم و يک روز عدد ۶! دايي در راه‌آهن به من ميدان داد و هميشه فوتبالم رامديون او هستم اما از مسئولان قبلي پرسپوليس فقط وعده‌هاي دروغ شنيدم.

وي افزود: وقتي که نيم فصل به ذوب ‌آهن رفتم در اين تيم آرامش پيدا کردم و بايد بگويم که حضور در جام جهاني را مديون ذوب آهن و شخص سعيد آذري هستم چرا که به من اعتماد به نفس داده اما مسئولان پرسپوليس حتي يک پيامک يا تماس هم با من نگرفتند. من نيم فصل در ذوب آهن بازي کردم و اين همه عزت و احترام به من گذاشتند اما از مسئولان پرسپوليس هيچ چيز نديدم و شايد اگر دايي در پرسپوليس نبود من به گونه ديگري رفتار مي‌کردم. دايي اگر به من بگويد در دست سه هم بازي مي‌کنم اما لازم بود اين حرف‌ها را بزنم و حرف‌هاي ديگري هم در دلم است که نخواهم گفت. با اين همه فکر مي‌کنم به علت قراردادي که با پرسپولس دارم بايد به اين تيم برگردم اما هنوز تماسي در اين باره با من گرفته نشده است.

خانزاده درباره عکسي که از وي و مسي در فضاي مجازي منتشر شده و در آن پيراهن تيم ملي ايران در دست مسي است، افزود: بله، در آن عکس پيراهن تيم ملي ايران در دست مسي بود اما نمي‌دانم پيراهن چه کسي را گرفته بود! اما مي‌دانم که آن پيراهن را با خودش برد. هر چند بايد بگويم که من دو سال پيش خواب اين صحنه را ديده بودم و به عنوان يکي از هواداران تيم ملي آرژانتين از گرفتن عکس يادگاري با مسي بسيار خوشحالم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي