حواشی ماه عسل 94 / علیخانی: نای جنگیدن ندارم

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : حواشی ماه عسل 94 / علیخانی: نای جنگیدن ندارم

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

حواشی ماه عسل 94 / علیخانی: نای جنگیدن ندارم

.

«ماه عسل» همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفت. به همین مناسبت احسان علیخانی در بخشی از برنامهاش مروری بر قسمتهای قبلی «ماه عسل» در سالهای گذشته داشت.

در این برنامه همچنین یادی از مرتضی پاشایی خواننده پاپ شد که سال پیش ترانه تیتراژ «ماه عسل» را خوانده بود. به همین دلیل قطعه «نگران منی» با همخوانی مردم در این برنامه پخش شد.

امسال اما خوانندگی تیتراژ این برنامه را احسان خواجهنوری و امیرعلی بهادری برعهده دارند.

علیخانی در این برنامه با اشاره به انتقاداتی که به «ماه عسل» میشود گفت بیاید امسال از ناظر و دانای کل بودن استعفا دهیم. ما یکسری طرفدار داریم و یک سری هم هستند که ما را دوست ندارند اما نگاهمان میکنند. دسته سوم هم نه ما را دوست دارند نه نگاهمان میکنند. با این حال من نای جنگیدن ندارم و میخواهم به برنامه برسم.»

نخستین قسمت «ماه عسل» ۹۴ اما با حضور مردی همراه بود که برای اثبات عشق به همسر از بالکن خانه به پایین پریده بود. ماجرا این بود که مرد بعد از یک مشاجره با همسرش از او پرسیده بود میخواهی برای اثبات عشقم به تو خودم را از بالکن پایین بیندازم و زن هم موافقت کرده بود. مرد هم از فاصله دو متر و نیم خود را از بالکن به پایین پرت کرده بود. هنوز برنامه ماه عسل» تمام نشده بود که لطیفهها و شوخیهایی با این موضوع در شبکههای اجتماعی شروع به منتشر شدن کرد. لطیفههایی که در آن با اشاره به این ماجرا، کاربران نظرات مختلفی را نسبت به آن ابراز کرده بودند.

باید دید احسان علیخانی امسال با چه حاشیههایی «ماه عسل»‌را به پایان میرساند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه