حمید عسگری از رادیو جوان شکایت کرد

تاريخ : 22 آبان

ماجرای نامه خوانندگان پاپ به رییس جمهوری حواشی زیادی داشت و هر روز خبرهای تازه ای در این مورد شنیده می شود. در این مطلب ماجرای شکایت حمید عسگری از رادیو جوان را برای شما عزیزان منشتر می کنیم.

حمید عسگری از رادیو جوان شکایت کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

حمید عسگری پیرامون نامه اخیر خوانندگان پاپ به رئیس جمهوری توضیح داد: این نامه نه تهدید بود و نه هیچ چیز دیگر بلکه فقط درددلی با عالی ترین مقام اجرایی کشور در رابطه با امنیت کاری هنرمندان فعال موسیقی بود که دوست داشتیم آن را با آقای روحانی در میان بگذاریم.

وی افزود: ما به تمام قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته و می گذاریم و هر مشکلی که بوجود آید حاضریم درباره آن با تمام جزئیات گفتگو کنیم. بحث امنیت کاری و یکسری از امکاناتی که به موسیقی پاپ نمی دهند دغدغه اصلی ما بود که در این نامه مطرح شد که دوست داشتیم مانند همیشه با گفتگو آن را حل کنیم و این موضوع را با رئیس جمهوری در میان گذاشتیم.

این خوانندگان پاپ درباره حاشیه اخیری که برای خوانندگان پاپ پیرامون ثبت آثارشان در شبکه موسوم به رادیو جوان بوجود آمده است، بیان کرد: رادیو جوان رسانه ای است که هدفش دوستی با ما نیست و به همین جهت حاضر نیست قطعات خوانندگان پاپ داخل کشور را از سایت خود بیرون می آورد اما ما در این زمینه شکایت های خود را انجام داده ایم و از طریق وکیلی که در کشور آمریکا هماهنگ شده اقدامات قضایی را انجام داده و آثارمان را از این سایت خارج  خواهیم کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي