حمید طالب زاده برای همیشه از ایران رفت؟

تماشا: خواننده قطعه محبوب و معروف «همه چی آرومه» پس از دو سال و نیم تلاش برای اخذ مجوز آثارش در داخل کشور و عدم موفقیت در این راه قید کار کردن در داخل کشور را زد و برای ادامه فعالیت های حرفه ای اش از ایران رفت.

حمید طالب زاده برای همیشه از ایران رفت؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

این اتفاق در شرایطی رخ داده که «حمید طالب زاده» دو آلبوم رسمی و مجاز را در ایران، قبل از گل کردن قطعه معروفش منتشر کرده بود ولی پس از مورد توجه قرار گرفتن برخی آثارش که عمدتا به صورت کلیپ های ویدئویی از شبکه های ماهواره ای منتشر شد، دیگر نتوانست به صورت رسمی فعالیتی را انجام دهد و همین باعث شد که هفته پیش ایران را به مقصد آمریکا ترک کند.

عماد طالب زاده (برادر حمید طالب زاده) که خود نیز جزو خواننده های زیرزمینی به حساب می آید، در این باره و درباره صحت و سقم این خبر به «تماشا» گفت: «بله ایشان برای ادامه فعالیت های هنری شان ایران را ترک کرده اند. دلیلش هم کاملا واضح است. مجوز کنسرت و آلبوم ایشان از سوی مسئولان صادر نمی شد و همین موضوع باعث چنین تصمیمی از سوی ایشان شد.»

این خواننده درباره دلایل ذکر شده از سوی مسئولان برای عدم صدور مجوز برادرش نیز گفت: «مشکل اصلی این بود که هیچ دلیلی نمی آوردند و حمید اصلا نمی توانست از دوستان جوابی بگیرد. هیچ پاسخ شفافی به او داده نمی شد و همین باعث شد او تصمیمش را بگیرد و دیگر قید فعالیت در داخل کشور را بزند.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي