حمید حامی پس از 5 سال به استیج سالن کنسرت برگشت

تاريخ : 28 آذر

حمید حامی خواننده معروف پاپ پس از ۵ سال به صحنه موسیقی و استیج سالن کنسرت برمی گردد

حمید حامی پس از 5 سال به استیج سالن کنسرت برگشت, پورتال خبری فرهنگی گهر

باشگاه خبرنگاران جوان: حمید حامی خواننده پاپ در خصوص بازگشت خود بعد از ۵ سال به روی صحنه گفت: اجرا در تالار وحدت علی‌رغم زیبایی های سالن، تعداد مخاطبان اندکی را پذیراست و چون اجرا پس از ۵ سال برگزار می‌شود، قطعات خاطره‌انگیز را برای اجرا در این شب در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: به علت فضای کوچک سن تالار وحدت تا جایی که در توان داریم، اعضای گروه را که سازهای اولیه ارکستر بزرگ را دارند، بر روی صحنه خواهیم آورد و در کنار ما گروه آوازی تهران هم قرار بر همکاری دارند تا اتفاقات متفاوتی را رقم بزنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که توسط یاشار درخشی صورت گرفته، درباره دکور و نور رویدادهای جدیدی رخ می‌دهد و محمدرضا عقیلی جدا از  سمتی که در شورای اصلی مرکز موسیقی دارند، برای این اجرا کمک‌های بسیاری به عنوان دوست برای من انجام دادند و رهبری گروه را هم برعهده دارند.

حامی عنوان کرد: ابتدا تاریخ اجرا در دو شب هفتم و هشتم دی ماه بود، اما به دلیل مشغله برخی نوازندگان آن تاریخ کنسل شد. در واقع این اجرا پیش درآمد و آغازی برای کنسرت آینده است و اعلام بازگشت من به تمامی تهیه‌کنندگان که دوباره داستان کنسرت‌های مسکوت من به جریان می‌افتد.

وی اظهار کرد: من برای کنسرت‌گذاری ۵ سال پیش هم به راحتی نمی‌توانستم مجوز دریافت کنم؛ حتی به خاطر دارم برای اولین اجرای زنده من در تهران سه روز مانده به اجرا مجوز کنسرت کاخ سعدآباد صادر شد و در همان مدت باقیمانده ۷ هزار بلیت به فروش رفت.

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي