حمله جریانات انحرافی به نوه امام خمینی (ره)

با اعلام حضور سید حسن خمینی نوه امام (ره) هجمه جریانات انحرافی به سمت وی آغاز شد

حمله جریانات انحرافی به نوه امام خمینی (ره)

انتخاب: همانطور که انتظار می رفت، تنها ساعتی پس از اعلام کاندیدتوری آیت الله سید حسن خمینی، موجی از حملات و هجمه های جریان افراطی علیه بیت امام (ره) شروع شد؛ از روزنامه کیهان و دیگر نشریات متعلق به تندروها تا جریان انحرافی، هر یک از ظن خود، حمله به «سید حسن» را پیش گرفت.

در این میان اما، جریان انحرافی که به تحجر ، همراهی با انجمن حجتیه و ضدیت با روحانیت مشهور است ، حملاتی سهمگین، آنهم با ادبیات تاسف برانگیز متعلق به معاندان نظام من جمله «رادیو رژیم صهیونیسنی» ، علیه «سید حسن» و مراحع تقلید پیش گرفته شد که مخاطب را از مطالعه ی آن، به حیرت و تاسف واداشت.

فردی به نام «ع . داوری» با با سابقه ی حمایت افراطی از خاتمی ، هاشمی، احمدی نژاد، روحانی و … (البته در ایام قدرت) با انتشار گزارشاتی کپی پیست شده از انبار اتهامات ناروا و مضحک علیه مراجع عظام تقلید و بیت امام (ره)، این روزها در پی آن است تا خط پیاده شده ی احمدی نژاد – مشایی در جریان انحرافی را اینک، با اشاره ی همین جماعت، علیه سابقون و سرمایه های انقلاب و بیت امام (ره) اجرایی کند.

وی پیش از این و قبل از بازداشتش به عنوان عامل جریان انحرافی و نزدیک به حجتیه در شبکه های مجازی، حملات گسترده ای را علیه مرحوم حاج احمد خمینی منتشر با انتشار اسناد جعلی و ساختگی منتشر کرده بود.

احمدی نژاد و جریان انحرافی علیه «سید حسن»

این حملات در حالی به اوج خود رسید که چندی پیش، همین جماعت با سوءاستفاده از محبوبیت «سید حسن»، به پخش خبر «نزدیکی احمدی نژاد – سید حسن» دامن می زدند ؛ خبری که به نظر می رسد اینک دم خروس آن برون شده و مشخص شده، احترام بیت امام (ره) به او، نه از باب «نزدیکی» و «رفاقت» که براساس حرکت در مسیر منش امام (ره) و سیره اهل بیت (علیهم الاسلام) بوده است ؛ آنهم در شرایطی که احمدی نژاد در اتفاق ناگوار حرم امام در سال 89 ، نقش عامل برهم زدن و تحریک عده ای معدود را برعهده داشت؛ چنین نیز شد و او با حذف نام «سید حسن» برای سخنرانی، از رهبر معظم انقلاب برای سخنرانی دعوت کرد ، در حالیکه براساس برنامه مقرر بود، یادگار امام (ره) پیش از حضرت آیت الله خامنه ای به سخنرانی بپردازند! احمدی نژاد موفق شد سخنان «سید حسن» را بهم زند و البته با واکنش عاطفی رهبر معظم انقلاب مواجه شد و ایشان، «سید حسن» را درآغوش گرفتند تا پاسخ و پیغامی ماندگار به محرکان این حادثه بدهند.

در حملات اخیر جریان انحرافی نیز، این جماعت ، بیش از آنکه نگران ملت و نظام باشند، نگران به حاشیه رانده شدن بیش از پیش خود هستند و غم نان رفقای خود دارند ؛ نانی که در ایام دولت گذشته ، به کرات در قالب پست هایی چون «صندوق صنايع مس ايران» بر سفره رنگارنگ و دستان این جماعت بدمستی کرده است!

با این حساب، به نظر می رسد با توجه به کاندیداتوری سید حسن خمینی و هجمه های سراسیمه ی جریان های تندرو و البته گروه های انحرافی که توهین های کم سابقه ای را نثار بیت امام (ره) کرده اند، باید طی روزهای آتی منتظر واکنش بسیاری از دلسوزان و سابقون انقلاب نسبت چنین رویه های خطرناک و درعین حال دردناکی باشیم ؛ رویه ای که در دوران طلایی (!) محمود احمدی نژاد و با استناد به اسنادی مجعول و صرفاً برای حذف رقیب آنهم به هر شکل ممکن، به روندی متداول بدل شده است.

لینک منبع

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه