حمله بی‌سابقه دایی به دهنوی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 14 مهر

ارنج پرسپولیس مقابل صبا تغییرات ویژه‌ای به خصوص در خط میانی داشت. رضا حقیقی به دلایلی که گفته می‌شود غیرفنی است، همانند هفته قبل به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شده بود اما قاسم دهنوی بعد از یک هفته نیمکت نشینی به ترکیب پرسپولیس بازگشت

حمله بی‌سابقه دایی به دهنوی, پورتال خبری فرهنگی گهر


دایی با توجه به سبک بازی صبا و هافبک‌های قدرتی نیاز به هافبکی جنگنده در ترکیب تیمش داشت از همین رو بعد از یک هفته نیمکت نشینی، دهنوی را در کنار کفشگری در خط هافبک دفاعی تیمش به بازی گرفت تا در برابر هافبک‌های صبا کم نیاورد اما بازی ضعیف و دور از انتظار دهنوی در نیمه نخست خیلی زود دایی را پشیمان کرد تا نخسیتن تعویض پرسپولیس دهنوی باشد. دایی که انتظار چنین بازی ضعیفی از دهنوی را نداشت، در رختکن حسابی از او انتقاد کرد و گفت: «این چه وضع بازی کردن است؟ همه توپ‌ها را لو می‌دهی. هر روز بد‌تر از دیروز بازی می‌کنی. فقط بلدی که مصاحبه کنی و این و آن را متهم کنی. هیچی نیستی!» دایی بعد از این انتقاد بی‌سابقه بلافاصله به نوری دستور داد تا خود را مهیای حضور در زمین کند. هافبک فصل قبل تراکتور که در این فصل نقدهای زیادی را به طرف خود دیده، قبل از بازی با فجر از سوی دایی به دلایل فنی کنار گذاشته شد اما دایی یک بار دیگر به او اعتماد کرد اما خیلی زود از اعتماد خود پشیمان شد.

دایی که در هفته‌های اخیر بار‌ها در خصوص عملکرد هافبک تیمش به او هشدار داده بود با این انتقاد بی‌سابقه نیمکت‌نشین کردنش نشان داد که به شدت از عملکرد دهنوی ناراضی است. باید دید با توجه به اتفاقات و رویکرد جدید دایی آیا دهنوی باز هم قادر به پس گرفتن جایگاه ثابتش در ترکیب پرسپولیس خواهد شد یا نه!

 

منبع: افکار نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي