حمایت هنرمندان از مدیر برکنار‌ شده شبکه 3

تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون در نامه‌ای از محمد‌رضا تخشید مدیر سابق فیلم و سریال شبکه سه سیما حمایت کردند.

حمایت هنرمندان از مدیر برکنار‌ شده شبکه 3

در این نامه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سال‌ها باید بگذرد تا فردی با ذوق، تجربه کسب کند و در مدارج بالای مدیریت هنری قرارگیرد. هوش و درک هنری، علاقه‌مندی و پشتکار و نیز اخلاق سلامت و حسنه باید چنین مدیری را یاری دهد تا وی بتواند درمیان هنرمندان جایگاهی محکم بیابد و دل از آنها ببرد.

همه خوب می‌دانیم در نظر اهل هنر حکم مدیریت آبرو و اعتبار نمی آورد بلکه درایت و فهم هنری مدیر است که او را محبوب‌القلوب و دلربا می‌نماید: عصا بر گرفتن نه معجز بود   همی اژدها کرد باید عصا

محمدرضا تخشید در زمره اینگونه مدیران کمیاب است. مدیری متخصص، متعهد و پاک‌دست. بینندگان سیما در طی سال‌های گذشته با تماشای انبوه آثار پر مخاطبی که تحت مدیریت وی تولید و پخش گردیده‌اند به حضور ذیقیمت او در شبکه های سه و پنج پی بردند. هنرمندان نیز که همیشه از همدلی، راهنمایی و حمایت وی برخوردار بوده‌اند همیشه خاطرات خوب همکاری با این مدیر شایسته را به یاد خواهند داشت.

با خبر شدیم که ایشان را بعد از این به عنوان مدیر فیلم وسریال شبکه سه در کنار خود نخواهیم داشت. از ما جز افسوس خوردن و قدردانی صمیمانه از زحماتش کاری برنمی‌آید، هر چند امید واریم که همچنان در کنار ما باشد.»

کیانوش عیاری، مهران مدیری، همایون اسعدیان، فریدون جیرانی، کمال تبریزی، بهروز افخمی، شهاب حسینی، حمید نعمت الله، آتیلا پسیانی، امین تارخ، حسن پورشیرازی، پرویز پورحسینی، علیرضا افخمی، پیمان قاسم‌خانی، هنگامه قاضیانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، مهراب قاسم‌خانی، سروش صحت، امیر آقایی، علیرضا خمسه، سام درخشانی، محسن تنابنده، اسماعیل عفیفه، هادی مقدم‌دوست، جواد عزتی، بیژن میر‌باقری، مازیار میری، حسن معجونی، سعید ملکان و… از جمله هنرمندانی هستند که نام آن‌ها در این نامه درج شده است.

محمدرضا تخشید مدیر گروه فیلم  و سریال شبکه سه سیما مدتی قبل از سمتش برکنار شد و دلیل این اتفاق حواشی پیش آمده برای سریال «سرزمین کهن» عنوان شد.

منبع: خبر آنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه