حضور خواننده رپ در ماه عسل! / عکس

تاريخ : 10 خرداد

شنیده هایی که بیشتر شایعه به نظر می آمد به واقعیت تبدیل شده است و ظاهرا حمید صفت خواننده رپ ایرانی که چندی پیش بدلیل قتل ناپدری در بازداشت به سر می برد در برنامه ماه عسل حضور خواهد یافت!

حضور حمید صفت در ماه عسل تایید شد

حضور خواننده رپ در ماه عسل! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

حمید صفت که در ماه‌های گذشته به اتهام قتل ناپدری خود بازداشت و در روزهای گذشته با تصمیم هیات منصفه پس از حدود یازده ماه آزاد شد، در برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی به تمام ناگفته‌های این چند وقت پاسخ خواهد داد. این برنامه که چند روز پیش از آزادی این خواننده ضبط شده است، قرار است به آسیب شناسی این ماجرا بپردازد و برای نخستین بار زوایای دیده نشده این ماجرا مورد بحث و تبادل نظرقرار بگیرد.

پیگیری ها از زمان دقیق پخش این قسمت از برنامه «ماه عسل» به یکی از عوامل این برنامه ختم شد و وی از پخش این قسمت با حضور حمید صفت در جمعه شب همین هفته خبر داد.

حمیدرضا امیری صفت ملقب به حمید صفت که با قطعه “بخشش” برای سریال “ستایش” به شهرت رسید، مردادماه سال گذشته به اتهام قتل پدرخوانده خود روانه زندان شد.

قربانی مردی ۶۶ ساله‌ بود که قبل از فوت به پلیس گفت توسط حمید صفت فرزند همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. در پی انتشار این خبر صفت خودش را به کلانتری معرفی کرد و مورد بازجویی قرار گرفت. در نهایت با گذشت ۱۱ ماه پس از وقوع جرم، او یکشنبه عصر با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد.

اصغرقاسمی آقباش وکیل صفت اعلام کرد کمیسیون ۷ نفره پزشکی قانونی ۵۰ درصد علت مرگ ناپدری صفت را بیماری‌های او اعلام کرده‌ است و بر این اساس قرار بازداشت متهم با موافقت دادگاه به قرار وثیقه تبدیل شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي