حضور الهام چرخنده در برنامه دید در شب رضا رشید پور

تاريخ : 11 آذر

به تازگی خبرهایی مبنی بر حضور الهام چرخنده در برنامه دید در شب رضا رشیدپور شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

الهام چرخنده، در برنامه «دید در شب» رضا رشید پور حاضر شد و پرسش‌های او در مورد حاشیه‌های دو سال اخیرش پاسخ داد.

رضا رشید‌پور از حضور الهام چرخنده در برنامه چالشی «دید در شب» خبر داد و گفت: پس از ماجرای انتشار ویدیوی خاص از سخنرانی خانم چرخنده در دانشگاه و حاشیه های پیرامون آن، ایشان روبروی من نشستند و به شفاف‌ترین پرسشهایم پاسخ گفتند.

حضور الهام چرخنده در برنامه دید در شب رضا رشید پور, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجری و کارگردان «دید در شب» از بررسی تمام حاشیه‌های دو سال گذشته در مورد الهام چرخنده خبر داده و به مخاطبان وعده داده تا با چهره بدون روتوش چرخنده به زودی آشنا خواهند شد.

این برنامه قرار است روز پنج‌شنبه در تارنمای آپارات  در دسترس بینندگان قرار بگیرد.

برنامه «دید در شب» مصاحبه‌های چالشی رشیدپور به سبک هارد تاک با میهمانان برنامه است. در این برنامه بدون ملاحظات معمول و بی‌پرده، مهمانان به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهند.

هفته گذشته با انتشار ویدیوی سخنرانی الهام چرخنده  در دانشگاه و درگیری لفظی او با یکی از دانشجویان، این بازیگر بار دیگر خبرساز شد.

الهام چرخنده ضمن توضیحاتی درباره این جنجال گفته بود: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي