حضورت جانی دپ در لیست بی مصرف ترین بازیگران هالیوود

تاريخ : 5 دی

حضورت جانی دپ در لیست بی مصرف ترین بازیگران هالیوود

مجله فوربس فهرستی از ۱۰ بازیگری که در ازای دستمزدشان کمترین بازگشت سرمایه را برای تهیه‌ کنندگان داشته‌اند، ارائه داده است که آدام سندلر برای دومین سال پیاپی در صدر این فهرست قرار دارد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، فهرست بازیگرانی که در ازای دستمزدشان کمترین بازگشت سرمایه را برای سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان فیلم داشته‌اند، با عنوان فهرست بازیگران دارای بیشترین میزان «دستمزد بیش از حد» منتشر شد. آدام سندلر برای دومین سال پیاپی در صدر فهرست این بازیگران قرار دارد.

تحلیل‌گران نشریه فوربس با بررسی سه فیلم آخر هر بازیگر، نسبت مجموع فروش آنها را با مجموع دستمزد بازیگر نقش اصلی مقایسه کردند. آدام سندلر که از جمله اخیراً در مقابل درو باریمور در فیلم کم‌فروش «مخلوط شده» ظاهر شده است، مانند سال قبل بدترین بازگشت سرمایه را داشته است و جانی دپ که امسال اثر پرفروشی مثل «دزدان دریایی کاراییب» و «آلیس در سرزمین عجایب»  را بر پرده نداشته و به جای آن در فیلمی مانند «تعالی» با کمترین میزان استقبال مردم و منتقدان روبه‌رو شده، مقام دوم را به‌خود اختصاص داده است.

حضورت جانی دپ در لیست بی مصرف ترین بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

این فهرست که درآمد فیلم به ازای هر ۱ دلار دستمزد پرداخت شده به بازیگر زن یا مرد نقش اصلی آن را نیز شامل می‌شود، به شرح ذیل است:

۱- آدام سندلر: ۳.۲ دلار
۲- جانی دپ: ۴.۱ دلار
۳- بن استیلر: ۴.۸ دلار
۴- رایان رینولدز: ۴.۹ دلار
۵- تام هنکس: ۵.۲ دلار

۶- ویل فرل: ۶.۶ دلار
۷- چنینگ تاتوم: ۶.۷ دلار
۸- دنزل واشنگتن: ۶.۹ دلار
۹- ساندرا بولاک: ۹ دلار
۱۰- بن افلک: ۹.۳۷ دلار

ساندرا بولاک، تنها بازیگر زن  این جدول که رتبه ۹ را به خود اختصاص داده است، در مرداد ماه که فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سال مجله فوربس منتشر شد، در صدر فهرست قرار داشت.

منبع: سینما باکس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي