حسيني: شايد به وزنه‌برداري برگردم

علي حسيني، وزنه‌برداري معلول دسته 75 کيلوگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيتش پس از پايان بازي‌هاي پارالمپيک لندن اظهار کرد: بعد از بازي‌هاي لندن من خداحافظي کردم. هنوز تمريناتم را شروع نکرده‌ام چون فعلا هيچ برنامه‌اي وجود ندارد. بعد از المپيک، مردم، خانواده و کادر فني با خداحافظي من مخالفت کردند و اصرار داشتند که به کارم ادامه دهم. من فعلا مي‌خواهم از وزنه‌برداري دور باشم. تا چند وقت ديگر تصميم مي گيرم که بمانم يا نه.

وي اضافه کرد: از آنجايي که فعلا هيچ برنامه‌اي براي تيم ملي وجود ندارد فکر مي‌کنم اردوها بعد از عيد نوروز آغاز شود. من در اين مدت ارتباط خاصي با فدراسيون نداشتم. اگر به تيم ملي برگردم در مسابقات سطح پايين و يا حتي جهاني پاريس شرکت نمي‌کنم. شايد در بازي‌هاي آسيايي کره و پارالمپيک برزيل حضور پيدا کنم. فعلا هيچ چيز معلوم نيست. من 35 ساله هستم. کاپيتان تيم ملي بودم و توان ادامه فعاليت در تيم ملي را دارم. اما از آنجايي که براي لندن چهار سال در اردوهاي مستمر بوديم و به مسابقات مختلف اعزام شديم خسته شدم. خانواده‌ام سختي کشيدند، من هم از آنها دور بودم به ويژه يکي، دو سال آخر که در اردوهاي شبانه روزي به سر مي‌بردم . فعلا فقط مي‌خواهم با خانواده ام باشم.

کاپيتان تيم ملي وزنه‌برداري معلولان با بيان اين که فشارهاي زيادي را تحمل کرده است،‌خاطر نشان کرد: من 12 سال عضو تيم ملي بودم، در سه دوره پارالمپيک حضور داشتم و يک طلا و دو نقره در اين بازي‌ها گرفتم. در آسيا و جهان مدال‌هاي زيادي دارم. نمي‌خواهم بگويم که گرفتن مدال در برزيل امکان ندارد، ولي بايد فشارهاي زيادي را تحمل کنم. به دنبال استراحت و آرامش هستم. تصميم داشتم وزنه‌برداري را کنار بگذارم. سرمربي تيم ملي با من حرف زد و مصر بود که دوباره تمرين تيم را شروع کنم. مسئولان انتظار دارند يک دوره ديگر در المپيک شرکت کنم. وقتي تصميم نهايي را بگيرم دوباره تمريناتم را شروع مي‌کنم. اميدوارم اگر مثمرثمر بودم برگردم.

وي با بيان اين که به مسابقات جهاني فکر نمي‌کند، اضافه کرد: سال آينده مسابقات جهاني برگزار نمي‌شود. تا سال 2014 فرصت زيادي براي تمرين هست. من به جهاني فکر نمي‌کنم و مي‌خواهم بعد از صحبت با کادر فني فقط در برزيل وزنه بزنم. البته قبل از آن بايد در انتخابي تيم ملي هم حاضر شوم . البته در صورتي که کادر فني بخواهد تابع هستم و در مسابقات حضور پيدا مي‌کنم.

حسيني با اشاره به پرداخت نشدن چند ماهه حقوقش توسط صندوق حمايت از قهرمانان، تاکيد کرد: وزير قول داده بود که حقوق ماهيانه مادام العمر به ما پرداخت شود، ولي حقوق هميشه تاخير دارد. ما چهار ماه است که حقوق نگرفته‌ايم و وقتي که با صندوق تماس مي گيريم مي‌گويند بودجه نداريم و وزارت ورزش و جوانان هم بودجه‌اي ندارد که حقوق ورزشکاران تامين شود. از طرفي قرار بود ورزشکاران بيمه ورزشي شوند، ولي اين کار هم انجام نشد. ما بيمه خدمات درماني هستيم‌، ولي اين بيمه به درد ورزشکاران نمي‌خورد! مسئولان همچنين قول داده بودند قهرمانان را در ارگان‌هاي دولتي استخدام کنند که آن هم محقق نشد! فقط 200 سکه اي که وعده داده بودند، پرداخت شد. من براي يک نقره در پارالمپيک ماهانه 350 هزار تومان مي‌گيرم و فکر مي‌کنم با طلاي لندن حقوقم به يک ميليون تومان برسد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه