حرکت عجیب خبرنگار زن در برنامه زنده

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 16 اسفند

خبرنگار آمریکایی بخش انگلیسی شبکه تلویزیونی ” راشا تودی ” (RT) روز چهارشنبه در یک برنامه زنده خبری با انتقاد از سیاست های دولت پوتین در قبال اوکراین گفت که دیگر نمی تواند در تلویزیونی کار کند که بودجه آن از سوی دولت روسیه تامین می شود.

حرکت عجیب خبرنگار زن در برنامه زنده, پورتال خبری فرهنگی گهر
 

به گزارش عصرایران به نقل از لس آنجلس تایمز” لیز وال” خبرنگار آمریکایی شبکه راشا تودی دیروز در برنامه تلویزیونی زنده خبری به یکباره گفت: من دیگر نمی توانم در تلویزیونی کار کنم که پول آن را دولت روسیه می دهد و کار آن توجیه اقدامات رییس جمهور پوتین است.
شبکه تلویزیونی راشا تودی در هفته های اخیر به مواضع جانبدارانه از روسیه در زمینه پوشش و تحلیل و تفسیر وقایع و تحولات اوکراین متهم شده است.

این استعفا و انتقاد  در حالی است که روز سه شنبه نیز “آبی مارتین” روزنامه نگار روسی دربرنامه زند تلویزیونی شبکه راشیا تودی  از مواضع روسیه در قبال اوکراین و اقدامات پوتین در شبه جزیره کریمه انتقاد کرد و گفت : این سیاست ها اشتباه است.

لیز وال نیز در برنامه روز چهارشنبه شبکه راشا تودی و هنگامی که می خواست به طور زنده از سیاست های روسیه انتقاد و استعفای خود را از کار در این شبکه اعلام کند با استناد به سخنان روز گذشته ” آبی مارتین” در انتقاد از سیاست های پوتین ، گفت:” من در واقع به عنوان گزارشگر این شبکه تلویزیونی با چالش ها و معذوریت های اخلاقی مواجهم. پدر بزرگ و مادر بزرگ من به دلیل تهاجم ارتش سرخ شوروی از مجارستان به اینجا (آمریکا) پناه آوردند.”

وی سپس گفت که شبکه راشا تودی سیاستی جز تطهیر و توجیه اقدامات و سیاست های پوتین ندارد و افزود:من افتخار می کنم که یک آمریکایی هستم و به انتشار حقیقت باور دارم وبه همین خاطر پس از این بخش خبری استعفا می دهم.

وال در بخش انگلیسی شبکه “ار تی” در شهر واشنگتن کار می کرد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي