حرف های عجیب گری الدمن در مورد «بتمن مقابل سوپرمن»

حرف های عجیب گری الدمن در مورد «بتمن مقابل سوپرمن»

گری الدمن، بازیگر سرشناس و بریتانیایی اظهار نظر جالبی در مورد فیلم جدید «بتمن مقابل سوپرمن: سپیده دم آزادی» کرده است.
بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، گری الدمن معتقد است سازندگان «بتمن مقابل سوپرمن: سپیده دم آزادی» پایشان را در کفش بزرگی کرده‎اند.
او که در سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان نقش کمیسر گوردون را بر عهده داشت، توسط خبرنگاران با سوالاتی در مورد جدیدترین فیلم ابر قهرمانی دی سی کمیکس مواجه شد و مجبور به اظهار نظر شد. نظراتی که احتمالا اصلا به مذاق سازندگان فیلم جدید خوش نمی‌آید.

حرف های عجیب گری الدمن در مورد «بتمن مقابل سوپرمن»
او که طبیعتا از فیلم‎های نولان طرفداری می‎کرد، معتقد است زک اسنایدر دوست دارد نزدیک به اثری شود که کارش را تمام و کمال و به نحو احسن انجام داده است. جملات جنجالی گری الدمن این طور آغاز می‎شوند: «آنها می‎خواهند ادامه‎اش دهند. البته که می‎خواهند. ولی این دفعه سوپرمن هم هست. بتمن و سوپرمن با هم. باید ببینیم.»
او همین طور ادامه می‎دهد :«چیزی که در مورد (سه گانه) نولان هست، این است که پایه آن بر مبنای واقعیت بود. در تریلوژی ما اگرچه جوکر بزرگ و فوق العاده بود، اما کار بر مبنای واقعیت قرار گرفته بود.»
بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» و «لئون» که به وضوح در مورد فیلم جدید بدبین است در پایان با اشاره به فیلم‌های نولان می‌گوید که به نظر وی سازندگان «بتمن مقابل سوپرمن: سپیده دم آزادی» پایشان را در کفش بزرگی کرده‎اند.
گری الدمن اگرچه انتقاداتی به فیلم جدید دارد و اصلا به آن خوشبین نیست اما معتقد است که نظرش اصلا به دلایل شخصی نیست. او معتقد است که او و تیم بتمن قبلی به خوبی از موقعیت خودشان برای به موفقیت رسیدن استفاده کرده‌اند.
«بتمن مقابل سوپرمن: سپیده دم آزادی» در روز ششم ماه می سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

 

منبع: cinemabox.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند