حراج مشروبات الکلی در فرودگاه! / عکس

حراج مشروبات الکلی در فرودگاه! / عکس

مسئولان فرودگاه شهر دوحه پایتخت قطر در ماه مبارک رمضان در سالن این فرودگاه تبلیغ فروش مشروبات الکلی همراه با اشانیتون را درکنار تبریک این ماه مبارک نصب کردند که با خشم شدید مردم قطر و هزاران مسافر مسلمان روبرو شد.

در حالی که در کشورهای اسلامی، روزه خواری ممنوع است و کسی که در ملأ عام روزه خواری می کند، جریمه می شود، در فرودگاه دوحه برای ترغیب مشتریان به خرید مشروبات الکلی اشانتیون در نظر گرفته شده است.

حراج مشروبات الکلی در فرودگاه! / عکس
حراج مشروبات الکی در فرودگاه! / عکس

به نوشته روزنامه الاهرام مصر، کاربران توییتر با تهیه عکسی از تبلیغ اشانتیون مشروبات الکلی به مناسبت ماه رمضان در فرودگاه دوحه، خشم خود را از این اقدام مسئولان فرودگاه دوحه ابراز داشتند.

در این عکس، سه بطری مشروبات الکلی با این تبلیغ قرار داده شده است که “دوتا بخر، سه تا ببر” و آن گاه در کنار تبلیغ، با تعبیر “رمضان کریم”، ماه رمضان، به روزه داران تبریک گفته شده است.

یکی از کاربران توییتر به نام مریم آل سعده، در پیامی بر روی صفحه اش نوشته است: رمضان امسال، بسیار عجیب است.. در فرودگاه های ما رمضان را تبریک می گویند و به این مناسبت برای مشروب، تخفیف می دهند! این نشان می دهد! که آن ها فلسفه ماه رمضان را نمی دانند.

یکی دیگر از کاربران توییتر با انتقاد از سکوت در قبال این تبلیغ در فرودگاه دوحه، نوشته است: خدایا، شاهد باش که من اطلاع رسانی کردم و مردم نباید سکوت کنند زیرا در واقع همه آن ها در گناه این مساله، شریک هستند.

 این تبلیغ در دوحه، خشم گسترده قطری ها و هزاران تن از مسافران را برانگیخت چرا که این مساله، کاملا مغایر با مبانی دین مبین اسلام و حرمت ماه مبارک رمضان است.

 منبع: العالم

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند