حاشیه های جالب ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

جام جم آنلاین:  حاشیه‌های ثبت نام نامزدهای عجیب و غریب در سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هم ادامه داشت؛ حاشیه‌هایی مثل حضور مردی كه 20 ژاكت پوشیده بود و 10 ژاكت هم در پلاستیك داشت و باز می‌گفت سردم است، یا جوان 22 ساله دیپلم ردی كه می‌خواست دایی را وزیر ورزش كند.

امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت جریان ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت كشور ادامه دارد و  مانند سال های گذشته در كنار افراد صاحب نام افراد گمنامی نیز برای ثبت نام حاضر می شوند كه حضور آنها با حاشیه های جالبی همراه است.

علی دایی وزیر ورزش می شود

«علیرضا هاشمیان» جوان 22 ساله دیپلم ردی كه در حال حاضر در تهران سكونت دارد و خود را مسئول تداركات تیم نفت تهران معرفی می كند؛ موقع ثبت نام برای انتخابات، هدف از نامزدی خود را ایجاد اشتغال و رونق ورزش در كشور اعلام می كند و می گوید: اگر پیروز انتخابات شوم علی دایی وزیر ورزش من خواهد بود.

غش كردن هنگام ثبت نام

فردی كه خود را سردار «حسین جمشیدی» و از فرماندهان دوران جنگ و همچنین فرمانده خرمشهر معرفی می كرد موقع ثبت نام عصبانی شد و از حال رفت. وی كه به سختی نفس می كشید در ابتدا به عكاسان می گفت از من عكس بگیرید؛ اما وقتی غش كرد و دوباره به هوش آمد می گفت كه به خاطر جمهوری اسلامی از من عكس نگیرید.

ثبت نام فردی مسلط به 5 زبان زنده دنیا

«مرتضی حسنعلی» كه خود را 42 و نیم ساله معرفی می كرد، گفت: من آمده ام تا ارباب رجوع را پادشاه كنم.

وی كه 10 فرمان انتخاباتی دارد، افزود: 40 هنر دارم و آمده ام كه ایران را به چین دوم تبدیل كنم.

او كه می گفت به 5 زبان زنده دنیا مسلط است جملاتی را به زبان های عربی، هندی، انگلیسی، آلمانی و بلغاری بیان كرد.

این فرد خود را مهندس الكترونیك فارغ التحصیل از وزارت ارشاد !؟ معرفی می كرد؛ گفت: تاجر انگشتر در سوریه لبنان و ایران هستم؛ او به نشانه اثبات شغلش به خبرنگاران 6 انگشتری را كه در دستانش بود نشان می داد.

سردش بود!

غلامرضا آقایی كه 20 ژاكت پوشیده بود و 10 ژاكت هم در داخل یك پلاستیك به همراه خود داشت هدف از نامزدی خود را ساختن ایران عنوان كرد و گفت: ساكن قم هستم و شغلم دستفروشی است.

وی كه 51 سال دارد؛ افزود: هر روز صبح كتاب جغرافیای دوم راهنمایی را می خوانم و بعد كه سر حال شدم از خانه بیرون می آیم.

این نامزد انتخابات گفت: دیروز از قم به سمت تهران راه افتادم و 30 ژاكت پوشیدم وقتی به دم در وزارت كشور رسیدم 10 ژاكت را درآوردم تا در وزارت كشور كسی مرا مسخره نكند.

كانديدايي كه از همسرش جدا شده!

باشگاه خبر نگاران جوان: تاجر انگشتر هم سومين نامزدي بود كه براي تصدي پست رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد.

نكته جالب توجه اين نامزد رياست جمهوريي اين بود كه چهار انگشتر به ارزش 20 ميليون تومان در دست داشت كه البته وي گردنبند و دستبند زنجير نيز داشت.

اين تاجر خود را مرتضي حسيني 54 معرفي كرده و در جمع خبرنگاران گفت: چون لياقت رياست جمهوري ندارم! در اين دوره شركت كردم.

وي تصريح كرد: 40 هنر دارم و با ده فرمان و ده دستور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

اين تاجر با خبرنگار باشگاه خبرنگاران صحبت مي‌کرد گفت: چند سال است که از همسرش طلاق گرفته و سه بار در لبنان و سه بار در سوريه به خواستگاري رفته است.

سومين زن هم نامزد رياست جمهوري شد

همچنين سومين روز از پثبت نام حاشيه ديگري را هم رقم زد و سومين زن هم براي نامزدي ثبت نام كرد كه 30 ساله و فوق ليسانس علوم سياسي دارد.

دوره خوش و خوشگلي ايران!

از ديگر نکات جالب روز سوم ثبت نام از نامزدهاي رياست جمهوري حضور فردي بود که خود را بيکار معرفي کرد و البته گفت: به قدري پولدار است که به اندازه چند صد سال ديگر از آن ارتزاق کند!

وي همچنين خطاب به خبرنگاران گفت: از امشب به مردم بگوييد ما جنگ طلب نيستيم و ديگر کاري نداشته باشيد بقيه کارها را به من بسپاريد.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: دنيا بداند كه دوره خوش و خوشگلي ايران است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه