حاشیه‌های دربی 76/ 70 هزار هوادار سرخابی وارد ورزشگاه شدند

تاريخ : 6 بهمن

حاشیه‌های دربی ۷۶

۷۰ هزار هوادار سرخابی وارد ورزشگاه شدند/ روش جدید بلیت فروشی!

حاشیه‌های دربی 76/ 70 هزار هوادار سرخابی وارد ورزشگاه شدند, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

در حالی که حدود چهار ساعت تا آغاز هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس باقی مانده است ظرفیت طبقه اول ورزشگاه آزادی پرشده و هواداران دو تیم در حال ورود به طبقه دوم هستند. این در حالی است که بازار سیاه بلیت فروشی بیداد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر از ورزشگاه آزادی، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز جمعه به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. حواشی قبل از آغاز این دیدار را در زیر می خوانید:

* در حالی که فروش بلیت از ساعات ۵:۳۰ بامداد امروز آغاز شده بود، مشاهدات خبرنگار مهر حاکی از فروش چند برابری قیمت بلیت ها در بازار سیاه است. این بلیت ها حتی چهار برابر قیمت خود در بازار سیاه به فروش می رسد و تعداد دلالان بلیت نسبت به دیدارهای گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است.

* در روشی جدید برای بلیت فروشی، افرادی که قصد تهیه بلیت ۱۰ هزار تومانی و ورود به جایگاه ویژه را دارند، باید دو بلیت پنج هزار تومانی بخرند تا وارد جایگاه ویژه شوند. ظاهرا بلیت های ۱۰ هزار تومانی تمام شده است!

* تا ساعت ۱۱ صبح امروز حدود ۷۰ هزار تماشاگر استقلال و پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شده اند. ظرفیت طبقه اول ورزشگاه از ساعاتی پیش تکمیل شده بود و هواداران دو تیم در حال استقرار در طبقه دوم هستند.

 گردآوری: گروه ورزش گهر

منبع:مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي