جواب کنکور فنی حرفه ای 98

برای اطلاع از جواب کنکور فنی حرفه ای 98 و با معرفی لینک سایت سنجش آموزش کشور در این مطلب به راحتی می توانید از نتایج کنکور مطلع شوید.

 

جواب کنکور فنی حرفه ای 98

جواب کنکور فنی حرفه ای 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

جواب کنکور فنی حرفه ای

هر ساله علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه فنی حرفه ای پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند .

لینک ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سایت ثبت نام کادرانی فنی حرفه ای 98، از 19 تا 30 خرداد ۹۸ در سایت سازمان سنجش فعال شد و آزمون کاردانی فنی حرفه ای مطابق جدول زمانبندی منتشر شده در سایت مذکور در روز جمعه 11 مرداد با حضور تعداد کثیری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای از داوطلبان برگزار شد .

 

پس از بررسی مدارک و اطلاعات ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ و پاسخ برگ داوطلبان شرکت کننده توسط سازمان سنجش موعد اعلام نتایج ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای فرا می رسد و شرکت کنندگان در انتظار اطلاع از نتایج خود هستند .

 

جواب کنکور فنی حرفه ای 98, پورتال خبری فرهنگی گهر

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای ۹۸ که موفق به ثبت نام شدند ، مطابق اطلاعیه سازمان سنجش دهه آخر شهریور ماه می تواند نتایج خود را مشاهده نمایند .

نحوه مشاهده نتایج به این صورت است که ثبت نام کنندگان می بایست به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نموده اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند .

 

جواب کنکور فنی حرفه ای

احتمال می دهیم نحوه مشاهده نتایج رشته های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 98 طبق روال سال های گذشته و همزمان با اعلام نتایج رشته های بدون کنکور یعنی حدودا دهه آخر شهریور ۹۸ باشد . بر اساس این گمانه زنی ، داوطلبان پس از ورود به سایت sanjesh.org می توانند به دو روشنتایج خود را مشاهده نمایند :

روش اول : طبق این روش داوطلبان می بایست شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری خود را وارد نمایند .

روش دوم : در این روش لازم است هر داوطلب علاوه بر شماره پرونده ، کد ملی خود را نیز وارد نمایند .

نکته : هر داوطلب شماره پرونده و کد پیگیری را در پس از اتمام مراحل ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 دریافت می نماید .

در نظر داشته باشید جهت مشاهده کارنامه خود هفته آخر مهر ماه 98 می توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه