جنیفر لوپز و بانک ملت!

جنیفر لوپز و بانک ملت!

وبلاگ “بانک نوشت” : زیاد تعجب نکنید که ربط این خانم با بانک ملت چیه! نخیر، قرار نیست بیاد ایران و بره بانک ملت!

اصل مطلب: آقا ! تقلید از فیلم و کلیپهای خارجی تو تبلیغات دیده بودیم اما کپی برابر اصل نه. در حال وبگردی بودم که تو یه سایتی اشاره کرده بود که فلان تبلیغ بانک ملت ، مو به مو کپی فلان کلیپ ” جنیفر لوپزه”!

کنجکاو شدم و کما فی السابق! سراغ youtube رفتم. یه ذره که گشتم هم فیلم تبلیغاتی بانک ملت را پیدا کردم و هم کلیپ جنیفر خانوم را!

هزار ماشااله!چش نخورن! تو کپی برداری یه واو جا ننداختن! به موسیقیش هم رحم نکردن! حتما این شرکتی هم که کلیپ را برا همکارای ملتی ما ساخته ، کلی پول بابت ایده نابشون رو فاکتور کشیدن! دوستان ملتی هم مثل من خیلی پاستوریزه و کلیپ خارجی ندیده، متوجه این قضیه نشدن!

جنیفر لوپز و بانک ملت!

یه نکته مهم را هم یادم رفت: آدم محترمی که کلیپ را کپی می کنی، قحطی که نیومده! این همه ایده برای کپی کردن هست. میدونی این کلیپ تبلیغاتی را خارجی ها ، مخصوصا اونایی که اصل کلیپ “جنیفر لوپز” را دیدن ،ببینن در مورد ایرانی ها چه فکری می کنن؟!

من یه اشاره بکنم باقی مطلب را خودتون بگیرین: تو اصل کلیپ همه مردها سعی میکنن برای بدست آوردن دل این خانم یه جوری یه شاخه گل تقدیمش کنن، و تو کپی ایرانی این کلیپ فقط یه آقای خوشتیپ جایگزین ” جنیفر” شده! و این معنی خوبی نداره! قضاوت با خودتون!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گــهــر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه