جناب خان امشب ساعت 22 به شبکه یک می آید

تاريخ : 8 دی

در این مطلب به جزییات خبر حضور جناب خان امشب ساعت ۲۲ در شبکه یک به مناسبت عید می پردازیم. با ما همراه شوید

جناب خان امشب ساعت 22 به شبکه یک می آید, پورتال خبری فرهنگی گهر

به مناسبت میلاد رسول‌اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه ای با عنوان «مهر محمد» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مجید خواجه‌نژاد تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه شبکه یک سیما به مناسبت میلاد رسول‌اکرم (ص)  گفت: «مهر محمد» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: فضای این برنامه به صورت جُنگ خواهد بود. «جنگ مهر» امشب از ساعت ۲۲ الی یک بامداد مهمان خانه‌های بینندگان خواهد بود.

خواجه‌نژاد اظهار داشت: مهمانان امشب برنامه آقایان محمد بحرانی (صدا‌پیشه جناب خان)، حمید برقعی (شاعر)، مرجانه گلچین (بازیگر) و گروه تواشیح (ذکر) خواهند بود. مجریان این برنامه پدرام کریمی و ژیلا صادقی هستند.

وی بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح فردا نیز بخش دیگری از برنامه‌ پخش می‌شود و تا ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت. مهمانان این بخش مجید اخشابی (خواننده)، گروه تواشیح محراب و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون خواهند بود.

مجید خواجه‌نژاد تصریح کرد: قسمت سوم «مهر محمد» فردا از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روی آنتن خواهد رفت. مهمانان این قسمت شهاب رمضان (خواننده)، صابر خراسانی (شاعر) و سیما تیرانداز (بازیگر) هستند. البته فردا سه‌شنبه احتمال اضافه شدن علی ضیا به جمع مجریان نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای پخش این برنامه کلیپ‌هایی را در لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص) تهیه کرده‌ایم. خوانندگان این کلیپ‌ها پیام عزیزی، خشایار اعتمادی و مجید اخشابی هستند. این کلیپ‌ها در ۳ بخش برنامه پخش می‌شوند.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه «جنگ مهر» کاری از پخش شبکه یک سیما است که در فضایی مزین شده به مناسبت شب میلاد به روی آنتن می‌رود.

لازم به ذکر است؛ تهیه‌کنندگی این برنامه را مجید خواجه‌نژاد به همراه مقداد مؤمن‌نژاد بر عهده دارند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي