جلالی و تراکتورسازی در قم جان گرفتند

از چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

جلالی و تراکتورسازی در قم جان گرفتند

 

در این دیدار تیم تراکتور سازی با وجود بازی در خانه حریف در دقایق نخست بازی بر توپ و میدان سوار شد و حملات پراکنده‌ای را روی دروازه صبا ترتیب داد.

در دقیقه 12 مسابقه تیم تراکتور سازی که بازی را هجومی آغاز کرده بود در پی ناهماهنگی مدافعان صبا با پاس علی کریمی توانست توسط فرشاد احمد زاده به نخستین گل بازی دست یابد.

سعید دقیقی در دقیقه 20 بازی به دلیل اعتراض شدید به داور از محسن ترکی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در ادامه این دیدار بازیکنان صبا بر شدت حملات خود افزودند و با پاس زیبای غلامرضا عنایتی کریمی موفق شد دروازه تیم تراکتور سازی را باز کند.

قرمز پوشان تراکتور سازی در این دیدار دومین کارت زرد را در دقیقه 30 بازی توسط ایران پوریان دریافت کردند.

بازیکنان تراکتور سازی در این مسابقه بار دیگر توانستند توسط انصاری فرد صاحب موقعیت گل شوند که مهاجم این تیم توپ را به تیر دروازه صبا کوبید.

دو تیم در نیمه دوم بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم ارائه شد ولی در دقیقه 81 با پاس کریم انصاری فرید سعید دقیقی توانست گل دوم تیم تراکتور سازی تبریز را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 84 بازهم در پی عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم صبا، این بار سعید دقیقی پاس داد تا کریم انصاری فرد برای تیمش گلزنی کرده و تراکتور سازی را با دو گل از حریف پیش بیاندازد و این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تراکتور سازی پایان یافت.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه