جزییات خبر انتشار آلبوم درصط علی قمصری

تاريخ : 15 اسفند

جزییات خبر انتشار آلبوم درصط علی قمصری را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

جزییات خبر انتشار آلبوم درصط علی قمصری, پورتال خبری فرهنگی گهر

«دُرصط» عنوان تازه ترین آلبوم موسیقی علی قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی است که از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
آلبوم موسیقی «دُرصط»، تازه ترین اثر علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، از صبح روز پانزدهم اسفندماه در سراسر کشور منتشر شد. این آلبوم دو بخش دارد که در نخستین بخش قطعات «پنجره های مات»، «سماجت دست»، «مرا…» و «نفس زنان» و «درصط» را خواهیم شنید. دومین بخش هم اجرای زنده در کنسرت سمنان است که سه قطعه با نام‌های «سایه‌ یک سایه»، «رو به ور» و «دویدن روی آب» دارد.

علی قمصری درباره آلبوم «دُرصط» توضیح داده است: «این واژه در این مجموعه، حاصل بار دگرگونی معنایی در قواعد حاضر موسیقی ایرانی، برای ارائه درونیات شخصی است بدون اینکه به اسلوب‌ها خدشه‌ای وارد شود. دُرصط نه غلط است نه درست. ارائه «دُرست»، را اگر بازنمایی و «غلط» را نادیده انگاشتن اصول بپنداریم، به اعتقاد من راه سوم، درصط عمل کردن، یعنی رسیدن به آفرینش هنری با وفاداری به اصول، همان هدف اصلی‌ام در خلق اثر است»

علی قمصری نوازنده تار، میثم مروستی نوازنده ویولن، ویولن آلتو و ویولنسل، کامران منتظری نوازنده تمبک و کاخن، زکریا یوسفی نوازنده دف، بندیر و سازهای کوبه ای و مصباح قمصری گروه اجرایی آلبوم را تشکیل می دهند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي