جزییات توزیع سبد غذایی خانوار در ماه رمضان

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 23 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : جزییات توزیع سبد غذایی خانوار در ماه رمضان
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

جزییات توزیع سبد غذایی خانوار در ماه رمضان, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی کشور و توزیع سبد غذایی خانوار در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق سنوات گذشته برنامه های متعددی در مراکز تحت پوشش بهزیستی برگزار می شود.

وی به حضور مسئولان کشوری و لشکری در رده های مختلف در شیرخوارگاه ها و مراکز بهزیستی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم پیش بینی شده است ضمن اینکه با حضور مسئولان در مراکز و شیرخوارگاه های تحت پوشش بهزیستی گل ریزان نیز برگزار می شود.
محسنی بندپی با اشاره به تمهیدات سازمان بهزیستی کشور جهت ارائه سبد غذایی و بن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: در این زمینه اعتبارات لازم پیش بینی شده است و به زودی سبد غذایی در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار می گیرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای توزیع هر سبد غذایی برای یک مددجو چقدر است، بیان داشت: بسته ای که مدنظر سازمان بهزیستی است بسته ای کامل از جهات مختلف است و میزان سبدهای غذایی به شرایط هر مددجو بستگی دارد.
وی اضافه کرد: علاوه بر توزیع سبد غذایی و بن از سوی سازمان بهزیستی کشور به مددجویان تحت پوشش این سازمان، وزارت رفاه نیز بنا دارد نخستین مرحله توزیع بسته امنیت غذایی را آغاز کند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي