جزئیات عجیب و جدید سکه ثامن ، سود 7 میلیاردی یک کاربر!

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 18 مهر

پلیس فتا جزئیات جدیدی از سکه ثامن را منتشر کرد ، از قصد فرار مدیر سکه ثامن به کانادا و سود ۷ میلیاردی یک کاربر که فقط ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده بود.

جزئیات عجیب و جدید سکه ثامن ، سود 7 میلیاردی یک کاربر!, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ادامه به جزئیات خبر می پردازیم

جزئیات عجیب و جدید سکه ثامن ، سود ۷ میلیاردی یک کاربر!

رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی (ناجا) با کذب خواندن ادعای قصد بازگشت متهم سکه ثامن گفت: این متهم با برنامه ریزی قبلی بیست و سوم شهریور به دبی و از آنجا به کشور دیگر رفت و با دو شرکتی که در کانادا ثبت کرده بود، قصد رفتن به این کشور را داشت.

سردار کمال هادیان فر روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای برای گزارش بیشتر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده است و با توجه به بحث روز، موضوع سایت سکه ثامن را مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد: این شرکت به مدت ۲ سال با مجوز اتحادیه طلا و جواهر شهرستان بناب فعالیت می‌کرد؛ ابتدا فعالیت این شرکت در زمینه طلای خرد بود و خواست به صورت مجازی تبادل سکه انجام دهد درحالی که سکه و طلایی تبادل نمی‌شد.

۳۵ هزار نفر عضو سایت سکه ثامن بودند
رئیس پلیس فتا گفت: هزار نفر عضو سایت و کانال سکه ثامن شدند که ۶ هزار نفر دارای تراکنش مالی بودند و متهم با ایجاد ظرفیت تراکنش سیگنال ها، افراد سرمایه گذار را موفق و الگو محسوب می‌کرد.

وی افزود: فردی بود که ١٠٠ میلیون تومان سرمایه گذاری کرد و کمتر از سه ماه هفت میلیارد تومان سود دریافت کرد.

سردار هادیان فر با کذب خواندن ادعای اعداد نجومی، بیان آن را توسط افراد ضد انقلاب خواند و گفت: ١٧٠٠ میلیارد تومان نهایت تراکنش سکه ثامن بود.

به گفته وی، کل افرادی که تاکنون به عنوان شاکی به مراجع قضایی و پلیس مراجعه کرده اند، ١٧٠٠ نفر با مبلغ ١٠ میلیون تا ١٠ میلیارد تومان است که عمده موضوعات در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز اتفاق افتاد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي