ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه بین المللی کتاب

تاريخ : 26 فروردین

فارس: شرایط ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی اعلام شد؛ بر این اساس ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۴ فروردین آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه بین المللی کتاب, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تمامی دانشجویان و طلاب تا ۹۲/۱/۳۱ فرصت دارند با مراجعه به سایت www.ketabkhaneh.ir برای ثبت‌نام بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب اقدام کنند. ۲۵۰ هزار ریال برای این بن کارت‌ها از طریق دانشجویان و ۲۵۰ هزار ریال نیز از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به این امر اختصاص یافته است. این میزان اعتبار برای بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای ۴۰۰ هزار طلبه و دانشجو در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اختصاص یافته است، اما برای مقطع تحصیلات تکمیلی هنوز تصمیمی اخذ نشده، ولی این مهم نیز طی چند روز آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دانشجویان از ۲۴ فروردین ۹۱ می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور مشخصات را وارد و ثبت‌نام خود را انجام دهند تا توزیع بن کارت‌ها در نمایشگاه یا دانشگاه‌ها صورت گیرد، البته پیش از توزیع اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود. بانک عامل در این دوره از نمایشگاه کتاب بانک صادرات است؛ از این رو دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توان در طول زمان اعلام شده به سایت مراجعه کنند تا با اختلال در ثبت‌نام مواجه نشوند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي