تیم ملی والیبال ایران مغلوب امریکا شد (19 مرداد)

تیم ملی والیبال ایران مغلوب امریکا شد

تیم ملی والیبال ایران که برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی به آمریکا سفر کرده است در نخستین بازی خود مقابل قهرمان لیگ جهانی 2014 نتیجه را واگذار کرد. این دو تیم در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی نیز برابر یکدیگر صف آرایی کرده بودند که در آن بازی هم تیم ایران نتیجه را به حریف خود باخته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران ساعت 6:30 بامداد امروز یکشنبه به وقت تهران در نخستین بازی تدارکاتی خود در سالن USA GALEN CENTER شهر لس آنجلس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را تیم آمریکا با حساب 3 بر یک به سود خود پایان داد. این تیم ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 به سود خود پایان داد و تنها ست سوم را با نتیجه 29 بر 27 به ایران واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران مغلوب امریکا شد (19 مرداد)

تیم ایران در حالی این بازی را واگذار کرد که از حمایت ایرانیان مقیم آمریکا برخوردار بود با این حال با ضعف‌های زیادی که در دریافت اول داشت نتوانست بازی منسجمی را از خود به نمایش بگذارد. شاگردان کواچ در خط حمله هم برابر مدافعان روی تور حریف کاملا تحت فشار قرار گرفته بودند و نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند. بازیکنان ایران با وجود اینکه کار را به ست چهارم کشانده بودند؛ آثار خستگی در چهره آنها نمایان بود و به خصوص در این ست ضعیف ظاهر شدند. این دو تیم روز چهارشنبه دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

تیم‌های ایران و آمریکا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی 2014 در شهر فلورانس ایتالیا نیز برابر یکدیگر صف آرایی کرده بودند که آن مسابقه را تیم آمریکا در سه ست متوالی به سود خود پایان داد. تیم آمریکا عنوان قهرمانی لیگ جهانی 2014 را با شکست برزیل در فینال از آن خود کرد. ایران در این مسابقات چهارم شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند