تیم ملی ایران لبنان را تحقیر کرد

تاريخ : 18 بهمن

فارس: ديدار دو تيم ايران و لبنان از سري مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا در ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادي آغاز شد. بازي با نتيجه ۵ بر صفر به سود ايران به پايان رسيد.

رضا قوچان نژاد در دقايق ۲۶ و ۶۲ و جواد نکونام در دقايق ۴۵+۲ و ۶۰ با دو ضربه پنالتي و در دقيقه ۸۰ با يک شوت سرکش گل‌هاي ايران را به ثمر رساندند.

هر دو خطاي پنالتي بر روي اشکان دژاگه انجام شد.

تيم ملي ايران امروز بازي زيبا، هجومي و تماشاگر پسندي ارايه کرد. مسابقه‌اي که با هت تريک جواد نکونام همراه شد. همه ايراني‌ها از ديدن اين مسابقه لذت بردند.

نيشي‌مورا داور ژاپني به پژمان منتظري از ايران و نور منصور، بلال شيخ و عباس عطري از لبنان کارت زرد نشان داد.

داور نور منصور را در دقيقه ۶۰ از ميدان اخراج کرد.

اين اولين بازي تيم ملي ايران و لبنان در مرحله مقدماتي جام جهاني ملت‌هاي آسيا در سال ۲۰۱۵ است. مسابقاتي که در استراليا برگزار مي شود.

ايران با تيم‌ها کويت، لبنان و تايلند همگروه است.

بازي بعدي اين مقابل کويت در روز دوم فروردين ۹۲ برگزار مي‌شود.

تيم ملي ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني در بيروت يک بر صفر برابر لبنان شکست خورده بود که سايت فيفا آن ناکامي را شکست تاريخي ناميد اما امروز شرايط براي ما فرق کرد و ملي‌پوشان ايران با برد پرگل انتقام خوبي از شاگردان بوکر بگيرند.

*ترکيب تيم ملي فوتبال ايران:

رحمان احمدي، پژمان منتظري( از دقيقه ۶۹ محمد نصرتي)، سيدجلال حسيني، خسرو حيدري، مهرداد پولادي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري( از دقيقه ۷۲ يعقوب کريمي)، مسعود شجاعي، اشکان دژاگه( از دقيقه ۷۹ مهرداد اولادي) و رضا قوچان نژاد

سرمربي: کارلوس کي‌روش

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي