تیلور،خواننده زن مشهور، نیکوکارترین چهره سال شد

 برترین ها: سایت DoSomething.org یک سازمان غیرانتفاعی است با این هدف که از انرژی بالای نوجوانان و جوانان برای هدف های متعالی استفاده کند. این سایت اخیراً ۲۰ ستاره نیکوکار سال ۲۰۱۲ را اعلام کرده است و تیلور سوئیفت در صدر این ۲۰ ستاره قرار دارد.

 

در حالیکه این خواننده در سال ۲۰۱۲ عناوین خبری و جوایز متعددی را برای آلبوم شبه دفتر خاطراتش به خود اختصاص داده بود، مقادیر زیادی هم پول نقد به سازمان های مهم اهدا کرد (۴ میلیون دلار به موزه تالار مشاهیر کشور داد). سوئیفت ساعت ها با قربانیان سرطان دیدار کرد و اولین جوانی است که به خاطر کارهای نیکوکارانه اش از مرکز رابرت اف کندی، جایزه موج امید را دریافت می کند.
تیلور،خواننده زن مشهور، نیکوکارترین چهره سال شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مایلی سایرس در مقام دوم نیکوکارترین ها قرار دارد. ولی زیبایی نیکوکاری او در اینجاست که او ۳۶۵ روز گذشته را به تبلیغ برای نجات سگ ها سپری کرده است. سازمان Saving Spot! Rescue یک سازمان غیرانتفاعی است که مختص پیدا کردن خانه برای سگ های خیابانی است. او همچنین برای مسائلی همچون “یک روز بدون کفش” فعالیت کرده است و به بالا بردن آگاهی عمومی برای بنیاد نجات موسیقی، بنیاد شنوایی استارکی و بنیاد یک آرزو کمک کرده است.

چنینگ تیتوم نیکوکارترین مرد لیست سایت DoSomething.org، در مقام سوم قرار دارد. تیتوم، جذاب ترین مرد روی زمین، به جمع آوری میلیون ها دلار برای بنیاد جنگل های بارانی در ماه آوریل کمک کرد. او در کنار همسرش جنا دیوان-تیتوم که اخیراً باردار است، به حمایت سازمان “فرشته های نجات حیوانات برخاسته است و از طریق Gentle Barn با خشونت علیه حیوانات مزرعه مبارزه می کند.


لیدی گاگا در مقام چهارم قرار دارد. گاگا یک میلیون دلار برای امداد به قربانیان توفان سندی تضمین نمود. جاستین بیبر در مقام پنجم قرار دارد. مؤسسه خیریه او که “باور کن” نام دارد، بیش از یک میلیون دلار برای خیریه جمع آوری کرده است. او با مؤسسه “مدادهای وعده” هم کمک می کند تا در کشورهای جهان سوم مدرسه بسازد. او از بیماران سرطانی دیدن می کند و صد هزار دلار به کودکان بی خانمان اهدا کرده است تا بتوانند به مدرسه بروند.

ادامه لیست نیکوکارترین های سایت DoSomething.org بدین شرح است:

۶. رابین رابرتز

۷. پینک

۸. لوبران جیمز

۹. سلنا گومز

۱۰. یان سامرهالدر

۱۱. جی-زد و بیانسه

۱۲. جرج تاکی

۱۳. بن افلک

۱۴. اما استون و اندرو گارفیلد

۱۵. رایان سیکرست

۱۶. دمی لوواتو

۱۷. کری آندروود

۱۸. الیویا مان

۱۹. سوفیا ورگارا

۲۰. درو بریز

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي