توهین مهناز آرمین به مردم و کامران بختیاری و خندوانه و کمیته المپیک

به تازگی مهناز آرمین جملات توهین آمیزی به در واکنش به تغییر لباس کاروان المپیک ایران گفته است. در ادامه جزییات خبر توهین مهناز آرمین به مردم و کامران بختیاری و خندوانه و کمیته المپیک را منتشر می کنیم.

مهناز آرمین ، طراح طرح قبلی لباس های کاروان المپیک ایران در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان صحبت هایی را علیه کامران بختیاری و جناب خان و برنامه خندوانه مطرح کرد!

وی با انتشار عکس زیر نوشت: «واقعا متاسفم برای مردم و کمیته ملی المپیکی که از یک طراح سو استفاده میکنند برای کاهش قیمت طراحی و با اجبار والزام طرح را عوض میکنند . با طرح بنده نیز این کار رو کردند. حالا وظیفه طراحی لباس را به یک طراح مبتدی داده اند که فکر نکنم به اندازه سال های طراحی بنده حتی درس خوانده باشد و پارتی و باند بازی و تغییر طراحی جای بنده را به عنوان طراح گرفت واقعا برای شما مردم و مسئولین متاسفم که هیچ فهم و درکی از دیزاین ندارید واقعا متاسفم …  و واسه آقایی که با برنامه بسیار بی مزه و لوسش با اون عروسک من رو مسخره میکنه. کاش حداقل در یک نظر سنجی مشخص میشد که چه طرحی انتخاب بشه نه اینکه مردم بدون فهم از مد و فشن برن و زیر پست یه طراح لباس ایران را انتخاب کنند.»

 توهین مهناز آرمین به مردم و کامران بختیاری و خندوانه و کمیته المپیک

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه