توهین جنجالی مایلی کهن اینبار به کفشگری رسید

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 2 اردیبهشت

توهین جنجالی مایلی کهن اینبار به کفشگری رسید

مایلی کهن همانی است که در حمایت از ماموران شهرداری لباس مختص آنها را می پوشد و به ورزشگاه می رود تا با حمایت از این قشر حسابی نام خود را بر سر زبان ها بیندازد اما امروز بدون اینکه حتی خودش بفهمد در یکی از همان مصاحبه های توهین آمیزش به ۴۵۰۰ روستایی توهین می کند. او در مصاحبه اخیرش بدون اینکه نامی از مهرداد کفشگری ببرد اشاره مستقیمی به نام خانوادگی او داشت و با نام بردن وی به نام کفشدوزک به وی توهین بزرگی کرد.

توهین جنجالی مایلی کهن اینبار به کفشگری رسید, پورتال خبری فرهنگی گهر

مایلی کهن به این دلیل نام کفشگری را در مصاحبه خود مورد تمسخر قرار داد که این بازیکن چندی پیش مصاحبه ای درباره ماندن یا نماندن در پرسپولیس کرده بود که البته بعدا تکذیب شد. کفشگری درباره توهین مایلی کهن گفت:” آقای مایلی کهن بزرگ است و قابل احترام اما واقعا نمی دانم باید چه بگویم. به خدا از روز اول گفتم که از من انتقاد فنی کنید. هر چقدر که دوست دارید . گفتم این انتقادها را با جان و دل می خرم و روی سرم می گذارم اما نمی دانستم قرار است به فامیلی من هم اینگونه توهین شود. من در روستایی زندگی می کنم که ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد. نام این روستا، کفشگرکلا است و من افتخار می کنم که بچه این روستا هستم. باور کنید فامیلی حدود ۴۵۰۰ نفر از اهالی روستای ما کفشگری است. فامیلی من از اسم روستایم می آید اما آیا حق من و اهالی روستایم این توهین از سوی مایلی کهن است؟”

البته این نخستین بار نیست که مایلی کهن نام خانوادگی افراد را مورد تمسخر قرار می دهد. او پیش از این نام خانوادگی چهره های سرشناسی چون علی دایی و امیر قلعه نویی را مسخره کرده بود.

منبع:sport.jamejamonline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي