توضیحات حسام نواب صفوی در مورد مجری فارسی وان

همانطور که می دانید مدتی است که خبر حسام نواب صفوی و مجری شبکه فارسی وان بحث داغ فای مجازی شده است. در این مطلب به جزییات ادامه این خبر می پردازیم.

توضیحات حسام نواب صفوی در مورد مجری فارسی وان, پورتال خبری فرهنگی گهر

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرام خود در مورد اقدامات اخیر مجری فارسی وان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.

نواب صفوی در این پست نوشت:

واقعا لاتم لاتهاي قديم لاقل خاك و ناموس و وطن براشون حرمت داشت. دوستان عزيز به چند نكته اشاره ميكنم:

يك: در خصوص مجري فارسي١مطالبي كه نوشتم در سايتها و شبكه هاي اجتماعي بود من نه چيزي اديت كردم يا از خودم نوشتم ايشان اگر ادعايي خلاف چه در زمينه مرحوم پاشايي چه در مورد مردم ايران دارند ميتوانند در دادگاه تقاضاي كارشناس خبره نمايند همه چيز مشخص خواهد شد اگر گناهكار باشند مستحق مجازات وغير از اين تبرئه خواهندشد.

دو: در خصوص جاسوسي براي اسراييل و تجارت دختران در دبي اينها هنوز در حد حرف است قضاوت عجولانه نكنيم اگر مدركي باشد نماينده دادستان به دادگاه ارائه خواهد كرد اگر ثابت شود اشد مجازات براي ايشان در نظرگرفته خواهد شد ،لذا خواهشمندم ايشان را با قاضي پرونده تنها بگذاريد ديگر به ما ربطي ندارد .همينكه ايشان بعد از اينكه همه هنرمندان را جاعل و شياد خطاب ميكرد و دو هفته ميشود كه همه هنرمندان را دوست خطاب ميكند جاي تعجب و اميدواريست پس ديگر اين بحث را تمام كنيد .

سه: فراموش كرده ايد اينجا ايران است؟؟؟آقاي باز لورمن بعلت اختلاف شركت وارنر و سوني توليد اين فيلم را متوقف كرده اگر يك بازيگر ايراني بخواهد كاملا در يك فيلم هاليوودي بازي كند احتمال وجود صحنه اي مغاير با شئونات ما خواهد بود و آن شخص بايد قيد ايران را بزند كه من نيستم .و در خدمت كشورم خواهم بود.از آن روز اسپانسرهاي بسياري براي اين فيلم اعلام آمادگي كرده اند كه نه در خصوص زندگي الويس بلكه در شكلي تازه احتمالا محصولي مشترك ساخته خواهد شد بنده بارها در اين مسابقه و در هتل ماريوت داون تاون ممفيس حضور داشتم ولي شركت نكردم داوران گفتند اگر شركت كني اول تا سوم ميشوي گفتم احتياج نيست من اگر قرار است در اين نقش باشم حرفه اي حاضر خواهم شد و به شرط اينكه مصلحت كشورم رعايت شده باشد و قابل پخش در همه كشورها باشد و گفتم به گفته داوران …اسم اين شخص الويس است لذا از كلماتي مثل البيز .ابليس.بابليس.الميس. خودداري كنيد كمي صبر كنيد يك فيلم عظيم است و ساخته خواهد شد با مجوز. ماست و خيار كه نميخواهيم درست كنيم اندكي صبر كنيدپس بيش از اين كش ندهيد زمان همه چيز را روشن خواهد كرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي