توئیتر نیز صاحب دانشگاه شد

دانشگاه توئیتر افتتاح شد! خبری که سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما آیا این دانشگاه مانند دانشگاه های عادی است که می شناسیم؟ با ما همراه باشید.

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در دانشگاه توئیتر که اکثر مخاطبین آن را مهندسین نرم افزار و کامپیوترتشکیل می دهند، آموزشهایی در سطح جهانی به مهندسان ارائه شده و آنها خواهند توانست موضوعاتی را که در آنها متخصص هستند، به دیگران آموزش دهند.توئیتر نیز صاحب دانشگاه شد

کریس فرای، نایب رییس ارشد بخش مهنندسی توئیتر در وبلاگ خود می گوید: “ما می خواهیم توئیتر را برای مهندسان به بهترین مکان در جهان برای کار کردن تبدیل کنیم”. این شرکت ارائه کننده شبکه اجتماعی توئیتر اخیرا فرصت ها و برنامه هایی آموزشی را برای کارمندان خود ارائه کرده است. مدرسین این کلاسها از اعضای تیم توئیتر هستند. کریس فرای می افزاید: ” من از این تلاش ها بسیار خوشحالم. اینکه بتوانیم مهارت های مربوط به شغل خود را آموزش ببینیم و احساس متخصص بودن و مفید بودن کنیم، عامل مهمی برای موفقیت و پیشرفت در صنعت می باشد”. او می گوید دانشگاه توئیتربرای دپارتمان مهندسی این شرکت بسیار حیاتی و مهم خواهد بود.

برای راه اندازی این برنامه، توئیتر یک شرکت آموزشی متن باز با نام ماراکانا  را خریداری کرده است. در ۵ سال گذشته این شرکت دوره های آموزشی در زمینه HTML 5، Java، Android، Scala و … را برای بیش از ۱۰۰ هزار مهندس نرم افزار برگزار کرده است.

توسعه دهندگان می توانند اخبار مربوط به این دانشگاه را از TwU@ پیگیری کنند. از زمان راه اندازی تا کنون ۷۰۰ نفر این صفحه را پیگیری می کنند. این دانشگاه برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار بسیار مفید است، اما برای ما کاربران عادی چطور؟ به نظر می رسد توئیتر در نهایت برخی از محتوای آموزشی این دانشگاه را به صورت آنلاین برای علاقه مندان منتشر کند.

منبع: worldit.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه