تمدید مهلت ثبت اعتراض به حذف دریافت یارانه

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 20 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : تمدید مهلت ثبت اعتراض به حذف دریافت یارانه
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

تمدید مهلت ثبت اعتراض به حذف دریافت یارانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا فردا بیستم در سامانه yaraneh۱۰.ir پیش بینی شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

مهلت ثبت اعتراض حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی با تصمیم وزارت کار تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا فردا بیستم در سامانه yaraneh۱۰.ir پیش بینی شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

بر پایه این گزارش، وزارت کار تصمیم گرفت فرصتی دیگر به معترضان بدهد تا بتوانند در صورت اعتراض، درخواست خود را در سامانه یاد شده به ثبت برسانند.

پیش از این وزارت کار در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان (غیر نیازمند) از دریافت یارانه نقدی (yaraneh۱۰.ir) از امروز (۵ خرداد) آغاز به کار کرد و حذف شدگان از دریافت یارانه می توانند به مدت یک ماه شکایت خود را ثبت کنند.

در این سامانه تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات حذف شدگان از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده است از تاریخ ۵ خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh۱۰.ir (موضوع کمیسیون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند. شهروندان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

براساس بودجه سال ۹۴ درآمد هدفمندسازی یارانه ها به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافته بنابراین باید پرداخت یارانه در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدود ۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد. هرچند دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده اما برای جبران کاهش درآمدی هدفمندی یارانه ها باید معادل ۵ تا ۶ میلیون نفر دیگر را از دریافت یارانه حذف کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي