تمام اتفاقات و حواشي هفته پاياني ليگ فوتسال

دسته بندي : جنگ نرم
تاريخ : 13 اسفند
چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال با تمام حواشي و تنش‌هايي که داشت عصر روز گذشته با قهرماني تيم گيتي‌پسند اصفهان به پايان رسيد اما در اين فصل همچون فصل گذشته حاشيه‌ها علاوه بر جريان ليگ و در پايان ليگ هم دامن‌گير فوتسال شد.

به گزارش فارس ، در جريان ليگ شاهد درگيري‌هاي مختلف بين بازيکنان، مربيان و هواداران با يکديگر بوديم و بارها در مصاحبه‌هاي مختلف مربيان و يا بازيکنان عليه يکديگر صحبت کردند. همچنين شاهد پرتاب بطري‌ها و اشيا به سمت توپ و به داخل زمين بوديم و از همه حاشيه‌ها مهم‌تر که در اين فصل رونق بيشتري داشت، ترک زمين و يا حاضر نشدن در زمين از سوي تيم‌هاي مختلف بود. به هر حال آتش اين حواشي در هفته پاياني ليگ شعله‌ورتر شد. متن اين حواشي هم پس از ديدار منصوري و صبا کليد خورد. جايي که قمي‌ها پس از شکست ۶ بر ۳ مقابل منصوري قهرماني را از دست داده ديدند و پس از ۱۵ هفته صدرنشيني در پايان ليگ قهرماني از آن گيتي‌پسند شد. بازيکنان و کادرفني تيم فوتسال صبا معتقد بودند در ديدار هفته گذشته منصوري و گيتي‌پسند اتفاقات و حواشي غيرطبيعي رخ داده که باعث پيروزي اصفهاني شده است. آنها از عدم حضور تماشاگر در اين بازي معترض بودند و اين موضوع را يک شائبه بزرگ مي‌دانستند.

رضا لک، سرمربي منصوري در مورد بازي تيمش مقابل صبا گفت: سعي کرديم به گونه‌اي بازي کنيم که اشک کسي در نيايد. سال گذشته تجربه خيلي تلخي داشتيم. همچنين احساس مي‌کرديم آخرين بازي در قرچک است و مردم بايد با خاطره خوبي با فوتسال خداحافظي کنند.

مهدي جاويد، بازيکن تيم فوتبال منصوري هم در مورد اين بازي اظهار داشت: فوتسال پاکي را نشان داديم. در تمام بازي‌هاي ليگ با انگيزه ظاهر مي‌شديم اما توپ‌هايمان به گل تبديل نمي‌شد. در اين ديدار توان خود را ارائه داديم و با توجه به شکست در بازي رفت به دنبال جبران بوديم.

مجتبي نصيري‌نيا، دروازه‌بان منصوري در مورد بازي تيم‌هاي منصوري و صبا خاطرنشان کرد: شايد اين ديدار براي ما حساسيت نداشت اما دوست داشتيم امسال اشک کسي را نبينيم. سال گذشته بازيکنان منصوري نه به خاطر از دست دادن قهرماني بلکه به خاطر نامردي که صورت گرفت گريه کردند. براي ما مهم نبود که چه تيمي اين فصل قهرمان مي‌شود.

وي درباره حضور با انگيزه در اين ديدار عنوان کرد: صد در صد خود گيتي‌پسندها هم فکر نمي‌کردند اين گونه بازي کنيم، اما نشان داديم قرچکي‌ها فوتسال پاکي برگزار مي‌کنند و دنبال پول نيستند.

قدرت‌الله باقري، مربي صبا در مورد اين بازي در جمع خبرنگاران يادآور شد: از ما چه حرکت غير ورزشي ديديد؟ ما هيچي حرفي نزديم، اما ليدرهاي منصوري پس از پايان بازي به جاي دلداري به ما توهين کردند. همچنين داور هم در اين بازي خوب عمل نکرد. در صحنه‌اي بازيکن منصوري توپ را با دست از دروازه بيرون کشيد، اما داور به بازيکن ما کارت زرد نشان داد. اگر کارشناسان اين صحنه را درست اعلام کردند من فوتسال را کنار خواهم گذاشت. صبا با بازيکنان بومي و محلي در اين فصل از رقابت‌هاي حاضر شد و بازي هاي بسيار خوبي هم انجام داد.

اصغر حسن‌زاده، کاپيتان تيم فوتسال صبا در اين باره گفت: قهرماني دست خودمان بود که نشد.

محسن حسن‌زاده، سرمربي تيم فوتسال صبا درباره اين بازي گفت: بازي خوبي بود. موقعيت‌‌هاي زيادي خلق کرديم، اما بد شانس بوديم و بازيکنان نيز بي دقت بودند. بازيکنان صبا از ابتداي فصل زحمت زيادي کشيدند. مطمئن باشيد اين پايان کار ما نيست و روند در سال‌هاي بعد هم ادامه دارد تا قهرماني آسيا را به دست آوريم.

ناصر شريفي، مدير تيم فوتسال صبا با اشاره به انگيزه بالاي بازيکنان منصوري در ديدار مقابل صبا به خبرنگاران گفت: مسئولان گيتي‌پسند با بازيکنان منصوري صحبت کرده‌اند و گفته‌اند در صورت پيروزي پاداش به هر کدام از بازيکنان خواهند داد و حتي اين موضوع را تقوي هم به گونه‌اي تاييد کرد و گفت که اگر اين گونه باشد من که نمي‌توانم جلوي اين کار را بگيرم و تلفن بازيکنانم را کنترل کنم.

اکبر تقوي، مدير فوتسال منصوري نيز گفت: بازي پاکي انجام داديم. انصاف داشته باشيد و بگوئيد شهيد منصوري درس اخلاق را به تمام کساني که بي اخلاق بودند داد.

وي در مورد اعتراض صبايي‌ها يادآور شد: صبا شايد انتظارات ديگري از ما داشت که نمي‌توانستيم برآورده کنيم. شايد ته دلم چيز ديگري بود اما نمي‌توانم براي دلم کار کنم. صبا جوانان لايقي دارد.

تقوي در خصوص اعتراض صبايي‌ها به ليدرهاي منصوري گفت: در قم که بوديم براي ما زيارت عاشورا مي‌خواندند و اينجا مشکل داشت!

مدير منصوري درباره صحبت‌هاي مسئولان صبا در مورد دريافت پاداش ۱۰۰ ميليوني براي اين برد گفت: ارزش منصوري يک ميليارد است و کمتر از اين راضي نيستيم!

محمدطاهري، بازيکن تيم فوتسال منصوري در مورد اين بازي گفت: مي‌خواستيم نشان دهيم فوتسال پاک‌ترين ورزش است و انگ‌هاي سال گذشته فقط حرف بوده. مردم قرچک دنبال هيچ چيزي نيستند و فقط بازي خود را انجام داديم

* اعتراض صباييي‌ها به پس دادن جام پيش از هفته پاياني

مسئولان تيم فوتسال صبا معتقد بودند گيتي‌پسندي‌ها جام قهرماني سال گذشته را ۳، ۴ روز پيش به منصوري داده‌اند در حالي که پيش از اين با آن مشکل داشتند.

حسن‌زاده، کاپيتان صبا در اين مورد خاطرنشان کرد: قبل از اين مسئولان گيتي‌پسند مصاحبه مي‌کردند و مي‌گفتند منصوري برود جام را از ميدان منيريه بگيرد، اما حالا چه شد که اين اتفاق رخ داد؟ حالا با هم دوست شدند؟ اين مسائل تاثيرگذار است. اين برد را به منصوري تبريک مي‌گويم، آنها خيلي خيلي پاک بازي کردند و انگيزه زيادي داشتند!

تقوي، مدير تيم فوتسال صبا درباره گرفتن جام از گيتي‌پسندي‌ها گفت: هنوز جامي نگرفته‌ايم و قرار است در هفته‌هاي آينده با اصفهاني‌ها در اين زمينه صحبت کنيم.

لک، سرمربي منصوري در اين باره گفت: مي‌گويند که ۳، ۴ روز پيش جام را داده‌اند، اما من که چيزي نديدم. شايد سرپرست و مدير تيم گرفته‌اند. جام‌هاي قبلي را هم به ما ندادند. به هر حال براي ما فرقي نمي‌کرد چه تيمي قهرمان شود. دوست داشتم منصوري قهرمان شود که نشد.

* اعتراض صبايي‌ها به ديدار منصوري و گيتي‌پسند

ديگر مسئله‌اي که مسئولان صبا مطرح کردند اتفاقات بازي منصوري و گيتي‌پسند بود. محسن حسن‌زاده، سرمربي صبا در اين باره يادآور شد: نظر خاصي ندارم. هر کس بايد در وجدان خود راضي باشد. اتفاقات زيادي بوده که طبيعي نبود. عدم حضور تماشاگر در اين بازي شائبه برانگيز است. در يک بازي معمولي تيم به در و ديوار مي‌زند تا از تماشاگر خود استفاده کند اما گيتي‌پسند به راحتي هوادار خود را از بازي محروم مي‌کند.

وي ادامه داد: ما از خدا مي‌خواستيم تا قهرمان شويم نه از بنده خدا. نايب قهرماني هم براي صبا افتخار بزرگي است. مي‌خواستيم بدون کمک از بنده خدا که حقير است قهرمان شويم.

حسن‌زاده، کاپيتان صبا وي درباره اتفاقات ديدار تيم‌هاي منصوري و گيتي‌پسند يادآور شد: نمي‌دانم اتفاقاتي افتاده يا خير. اما مسائل غير قابل قبول و غير منطقي رخ داد. اينکه بازي را بدون تماشاگر برگزار کردند در حالي که هر تيمي به دنبال حضور تماشاگر است غير منطقي است.

رضا لک، سرمربي تيم فوتسال منصوري در مورد شکست هفته پيش مقابل گيتي‌پسند خاطرنشان کرد: بازي پخش مستقيم بود و هيچي مسئله‌اي نداشت. تا قبل از همين بازي حسن‌زاده گفت بازي را ديدم و معتقد بود بازيکنان منصوري خيلي خوب بازي مي‌کردند. هفته گذشته با توجه به اينکه ۴ بازيکن خود را در اختيار نداشتيم بازي خوبي انجام داديم، نيمه اول خوب بازي کرديم، اما با توجه به مشکلاتي که داريم زماني که يک گل دريافت مي‌کنيم جمع کردن تيم سخت است. ما حتي تيم را ۵ نفره کرديم تا بتوانيم به برتري برسيم.

وي در خصوص عدم حضور تماشاگر در بازي مقابل منصوري و گيتي‌پسند تصريح کرد: ناظر بازي بايد در اين مورد جواب بدهد.

رضا افتخاري، سرپرست کميته فوتسال درباره اعتراض صبايي‌ها به برگزاري بازي منصوري و گيتي‌پسند خاطرنشان کرد: بازيکنان صبا حالت عادي ندارند و احساسي صحبت مي‌کنند. در ديدار هفته گذشته منصوري و گيتي‌پسند اتفاقي پيش آمده بود که نيروي انتضامي در سالن حضور نداشت و به همين دليل و طبق قانون اجازه ندادند تا تماشاگران در سالن حاضر شوند. تيمي که بخواهد با تماشاگر قهرمان شود تيم نيست. صباي قم به نظر من به ضعف مديريت‌هاي خود باخت. اين حرف اول و آخر من است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي