تعبیر خواب کنسرو ماهی ، تعبیر دیدن کنسرو ماهی در خواب

تعبیر خواب کنسرو ماهی و یا تعبیر دیدن کنسرو ماهی در خواب

کارل گوستاو یونگ در رابطه با کنسرو ماهی می‌گوید:
  • دیدن یک قوطی در خوابتان بیانگر این است که چیزی در گذشته تان است که شما نیاز دارید نگهش دارید و حفظش کنید. خواب ممکن است جناسی ازین باشد که چگونه شما می توانید چیزی را انجام دهید. توانایی و استعداد های خود را دست کم نگیرید.
  • دیدن غذاهای کنسروی در خوابتان نمادی از احساساتی است که در درون خودتان نگه می دارید.

تعبیر خواب کنسرو ماهی ، تعبیر دیدن کنسرو ماهی در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر خواب ماهی‌های گرمسیری

ماهی تن ماهی خونگرمی است که در دریاهای گرمسیری زندگی می‌کنند. حضرت یوسف (ع) تعبیری که برای ماهی‌های گرمسیری بیان کرده‌اند بلا و مصیبت است.

تعبیر خواب خوردن گوشت ماهی

ماهی تن خیلی سریع شنا می‌کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. گوشت این ماهی به رنگ صورتی می‌باشد در تعابیر مختلفی که برای ماهی‌ها آورده شده است و به گفته ابراهیم کرمانی به طور کلی خوردن گوشت ماهی نشانه و بیانگر بدست آوردن مال و ثروت فراوان است.

تعبیر خواب تن ماهی

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که کنسرو ماهی یا به بیان عامیانه تن ماهی مصرف می‌کنید نشانه این است که ثروت و مالی بدون زحمت کشیدن به دست شما خواهد رسید.

تعبیر دیدن بخشیدن تن ماهی به دیگران در خواب

اگر درب کنسرو را باز کرده و از آن تن ماهی به دیگران بخشیدید بیانگر آن است که مال و ثروت خود را هزینه می‌کنید و دیگران را نیز در آن سهیم خواهید کرد.

تعبیر خواب کنسرو فاسد شده

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب مشاهده کردید که کنسرو را باز کردید و فاسد شده بود غمی برای شما می‌رسد که در قبول آن ناچارید و غالباً خودتان موجد آن اندوه هستید ولی اگر دور ریختید از غم فراغت می‌یابید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي