تعبیر خواب مزه ترش ، تعبیر دیدن مزه ترش در خواب

تعبیر خواب مزه ترش و یا تعبیر دیدن مزه ترش در خواب

تعبیر خواب مزه ترش ، تعبیر دیدن مزه ترش در خواب

معبران اصولاً مزه ترش را در خواب خوب نمی‌دانند و غم و رنج تعبیر می‌کنند. پس با این تفسیر می‌توان بیان کرد که هر میوه و یا هر ماده غذایی اگر مزه ترش به همراه خود در خواب داشته باشد چندان مناسب نیست و ترشیجات نیز از این قضیه مستثنی نخواهند بود.

تعبیر خواب مزه ترش و ترشی

محمدبن سیرین گوید: ترشی‌ها خوردن در خواب، اندیشه و غم است. خاصه میوه‌های ترش. اگر بیند کسی چیزی ترش به وی داد، که از او به وی رنج و غم و اندوه رسد، اگر بیند او چیزی ترش به کسی داد، دلیل که به سبب او به کسی غم و اندوه رسد، فی الجمله درخوردنی ترش هیچ خیر نباشد.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن ترشی‌ها در خواب خوب نیست به هر شکل و به هر نوع که باشند. ترشی در خواب غم و اندوه و تلخ کامی است و این غم و رنج خانگی است. ترشی در خواب غمی است که هم ممکن است کهنه و ریشه دار باشد و هم کهنه می‌شود و باقی می‌ماند بی آن که بتوانیم در رفع آن بکوشیم.

تعبیر خواب خوردن سیر ترشی

شخصی به خانم آتیانوس گفت: در خواب دیدم شخصی یک شیشه سیر ترشی هفت ساله برای من آورد من شیشه سیر ترشی را در آشپزخانه گذاشتم ولی بوی آن همه جای خانه را پر کرده بود. خانم آیتانوس به او گفت: رشوه گرفته ای و با آن پول حرام اسباب و لوازم خانه خریده ای و عمل تو طوری است که هر کس وارد خانه‌ات می‌شود در اولین نظر می‌فهمد تو پول مفت و باد آورده به دست آورده ای
مطیعی تهرانی: ترشی سیر بدنامی و رسوایی است.

تعبیر خواب خوردن غذا به همراه ترشی

مطیعی تهرانی: خوردن پلو با ترشی غم است

تعبیر خواب ترشی به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن ظرفی ترشی در خواب، نشانه آن است که اگر عقیده محکمی در زندگی پیدا نکنید به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.
  • اگر دختری خواب ببیند ترشی می‌خورد، علامت آن است که به شغلی دشوار اشتغال خواهد یافت.
  • دیدن ترشی‌های مختلف در خواب، نشانه آن است که در امور عاطفی به مشکلی دچار خواهید شد، اما سرانجام مشکل شما حل خواهد شد.
  • دیدن ترشی در خواب، بیانگر آن است که سرانجام سختی‌ها را پشت سر خواهید گذاشت. خوردن ترشی در خواب، بیانگر انجام کارهای مشکل است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه