تعبیر خواب سرما ، تعبیر سرما در خواب

تاريخ : 10 تیر
اگر خواب سرما دیده اید می توانید در ادامه تعبیر سرما در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب سرما یا تعبیر سرما در خواب

بسیاری از افراد هستند که رویاهایی درباره احساس سرما، سرمازدگی، دیدن شخص مرده‌ای که سردش است و … مشاهده می‌کنند. در ابتدا بایستی توجه کرد که تعبیر هر خواب بر اساس شرایط زندگی فرد رویابین انجام می‌گردد و تفاسیری که با استفاده از نمادها بیان می‌گردد می‌توانند برای هر شخص معانی جداگانه‌ای داشته باشند. به طور مثال دیدن افراد مرده برای برخی می‌تواند تلاشی برای کنار آمدن با از دست دادن متوفی بوده و برای شخص دیگری احساس ضعف و ناتوانی در بخشی از وجودش باشد. بنابراین باید قبل از هرگونه تعبیر به نکات بالا توجه داشت.

تعبیر خواب سرما

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ سرما و سردی در رویا اشاره به احساسات خاموش مانده به ویژه ترس دارد. فرد بیننده خواب حساس می‌کند که فراموش شده است و معمولا داشتن این افکار منجر به دیدن خواب‌های می‌شود که درون آن احساس سرما می‌کند. البته در برخی موارد نیز این گونه رویا می‌تواند اشاره‌ای به تصویر مرگ نیز داشته باشد.

تعبیرگران اسلامی درباره احساس سرما در خواب چه می‌گویند؟

ابن سیرین می‌گوید: 
  • تعبیر خواب سرما، رنج و ضرر و زیان می‌باشد.
  • اگر در خواب ببینی سردت شده است، تعبیرش این است که به اندازه سرما دچار فقر و تنگدستی می‌شوی.
  • اگر ببینی سرما بدن تو را خشک کرده است، هلاک خواهی شد یا اینکه یکی از بستگانت از دنیا می‌رود.
  • اگر ببینی سرما به بدن تو لطمه و آسیب زده است، بستگانت به تو رنج و ضرر و زیان می‌رسانند.
  • اگر ببینی فصل بهار است و هوا نامعتدل می‌باشد، طوریکه که از سرما و گرما مردم دچار رنج و ضرر شده‌اند، پادشاه به مردم آنجا رنج و ضرر و زیان می‌رساند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي