تصاویر منتشر شده جدید از عروسی بردپیت و انجلینا جولی

تصاویر منتشر شده جدید از عروسی بردپیت و انجلینا جولی

اولین تصاویر مراسم ازدواج آنجلینا جولی و برد پیت که به طور اختصاصی در اختیار دو مجله‌ی “مردم” (People) و “سلام” (Hello) قرار گرفته بود، یک هفته بعد از برگزاری این مراسم منتشر شد.

این عکس‌ها، زوج مشهور هالیوودی را در لباس عروسی و کت‌شلوار دامادی، در اقامت‌گاه‌شان در دهکده‌ی “کُرِنس” در جنوب فرانسه در کنار شش فرزندشان نشان می‌دهد.

brad-pitt-angelina-jolie-2

“جولی” ۳۹ ساله و “پیت” ۵۰ ساله، روز شنبه (۲۳ آگست-۱ شهریور)، پس از ۹ سال با هم بودن، جشن خصوصی ازدواج خود را با حضور خانواده و دوستان نزدیکان‌شان برگزار کردند.

آن‌ها پیش از برگزاری جشن ازدواج مدنی و غیرمذهبی خود، توسط یک کشیش محلی در کالیفرنیا، گواهینامه‌ی ازدواج خود را گرفته بودند.

brad-pitt-angelina-jolie

برد پیت و آنجلینا جولی، در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر نامزد کردند و از آن زمان همواره شایعاتی درباره‌ی زمان ازدواج‌شان به گوش می‌رسید.

این دومین ازدواج برد پیت بعد از ازدواجش با جنیفر آنیستون (۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵) به شمار می‌آید. آنجلینا جولی نیز پیش از این در اواخر دهه‌ی ۹۰ میلادی برای سه سال همسر “جانی لی میلر”، بازیگر بریتانیایی بود. ازدواج بعدی او با “بیلی باب تورنتن” پس از ۳ سال، در سال ۲۰۰۳ به طلاق انجامید.

brad-pitt-angelina-jolie-1

brad-pitt-angelina-jolie-5

brad-pitt-angelina-jolie-3

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند