تست شخصیت شناسی : چه تصویری می بینید؟

تاريخ : 22 مرداد

در ادامه یک تست شخصیت شناسی بسیار جالب را آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما انجام دهید.

در این‌جا یک تصویر هست که یک خطای دید را آشکار می‌کند. شما باید به این تصویر نگاه کنید و آن‌چه اول می‌بینید چیزهای زیادی درباره‌ی شخصیت‌تان می‌گوید.

تست شخصیت شناسی : چه تصویری می بینید؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

.

.

.

.

.

.

آیا شما اول مرد محترم مسن را دیدید یا دختر جوان را؟ پاسخ‌تان شخصیت‌تان را آشکار می‌کند.

این خطای دید به عنوان خطای باصره شناخته می‌شود و مشخصه‌ی آن تصویر یا تصویرهایی است که از نظر بصری درک می‌شود اما با واقعیت عینی متفاوت است.

۱. اگر اول مرد محترم مسن را دیدید.

این نشان می‌دهد شما فردی عاطفی هستید که به دیگران اهمیت می‌دهید. شما دوستی راست‌گو و وفادار هستید. گاهی مرموز و ساکت هستید و قبل از تصمیم‌گیری اوضاع را تحلیل می‌کنید. شما ذاتا رهبر هستید. طرح‌ریزی می‌کنید و هر کاری می‌کنید تا رویاهایتان به حقیقت بپیوندد. عاشق ریسک کردن هستید چون اعتماد به‌نفس دارید و معتقد هستید قدرت آن را دارید که کارها را درست کنید. شما کمال‌گرا، و اغلب دچار استرس هستید. سعی کنید آرام باشید و بگذارید همه‌چیز روال خودش را طی کند.

۲. اگر اول خانم جوان را دیدید.

آدم‌هایی که اول خانم جوان را دیدند خوش‌بین هستند و نوعی انرژی مثبت دارند که همه‌چیز را بهبود می‌بخشد. آنها می‌خواهند لبخند آدم‌ها را ببینند و هر کاری می‌کنند تا دیگران را خوشحال کنند. گاهی آنی رفتار می‌کنند و این خصیصه آنها را در میان مشکلات هدایت می‌کند. آنها عاشق حیوانات و طبیعت هستند. این آدم‌ها ماجراجو هستند و همیشه چیزهای جدیدی برای امتحان کردن پیدا می‌کنند. هم‌چنین به سفر و دیدن آدم‌هایی از فرهنگ‌های دیگر عشق می‌ورزند. این آدم‌ها عاشق رقص و آواز هستند و به سادگی از هر لحظه‌ی زندگی‌شان لذت می‌برند. آنها شادی را در چیزهای کوچک پیدا می‌کنند و عاشق قسمت کردن شادی‌شان با دیگران هستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي